I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dans Battles Istället för Rap Battles?

Övrigt - Blandat

2006-12-05 07:34

Dans Battles Istället för Rap Battles?

Tänkte såhär, whoa är en ganska stor Community inom hip hop ser det ut som, men det ända man kan göra är att battla varandra med rösten , Jag hade gärna sett battles igenom dansen också, det finns massa sidor redan,

men jag hade gärna sett dans battles också, det vill säga, allt mellan c-walk b-walk spelar ingen roll, man kan köra 1 mot 1, 30 sekunder,1 minut , 1 minut och 30 sekunder beror på vad man gör upp, sen bara släppa lös med dansen ist med rösten,

Kom ihåg alla kan inte sjunga, dom som inte kan sjunga dom kanske kan dansa vem vet ;), Jag hade gärna varit med på det,

förslag är alltid förslag, får se om nån hookar upp, jag är på det iaf,

Holla

Pz

pz

2006-12-05 08:06
Det finns en hel del battles, om du kollar i tex breaking forumet, De hålls ju oftast på jams å man ska inte lägga upp filmer på battles om inte alla som är med säger ja, så att se dansbattles kan bli lite svårt;) men battla, gå in i breakingforumet å kolla så:)

sen e de lite lättare med Rapeftersom man kan spela in ljud å lägga upp vart man än är i landet :)
!! :)

2006-12-05 08:11
Sant iofs Laure, men hade varit ganska soft och ha ett Battle Forum för Dance , men får checka breaking, lite skillnad på Breaking och C-walk osv :)

Pz
pz

2006-12-05 08:14

:) yes yes kika där så ska du se att du hittar ngt;D

2006-12-05 08:19
Klart :), Ska börja spela in min film nu, kmr nog bara vara enbart mot fötterna ^^, sen får jag se om jag kör hel kropp nångång :), sen slänga upp den på Breaking och få massa skit :D, Ta det lungt

Pz
pz

2006-12-05 08:27
haha yes säg till när du slängt upp så man får se:D

2006-12-05 08:31
Klart, Hojtar till här, ;), lr skickar PM, det kommer ju inte bli break iaf ^^, kmr bli mkt glida och hoppa, som en kanin typ :] ,

PZ
pz

2006-12-05 08:37
men de behöver itne va break:) de går å lägga upp där iaf:)