I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-12-07 22:34

Grip.

Idag så när jag var på bussen hem så tog en man fram en kniv på bussen och hotade en annan man med den. Jag sprang fram och slog ur kniven på mannen och sa jag var väktare och kopplade grep på mannen efter slängt ner han på marken. Han gör våldsamtmotstånd och jag är tvungen brottas med han lång tid. Mannen blir blodig och jag får blod på händer och jacka. Efter ca 20 minuter kom 2 st bt bilar med ordningsvakter 1 st csg bil 1 st polis buss 1 vanlig radio bil och en larmassistans bil till platsen vi beläger mannen med handfängsel. Jag förhörs senare och busschaffören tacka mig och den mannen han hotade med kniv kramade mig och alla tackade mig polisen och vakterna sen fick jag gå hem.

ah shit jag e inte van med sont hära. jag e helt skakis är bara tvungen att skriva av mig.

Så ni som sa något förut i mitt inlägg att väktare e skit ni gör inget bra osv så finns det bra sidor med det också.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.