I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

1,5 kg tre dagar!?

Övrigt - Blandat

   

2006-12-13 09:32

1,5 kg tre dagar!?

jag har gått upp 1,5 kilo på tre dagar. och näj jag har inte svullat choklad, har faktiskt inte ätit en ända godis, min kost har sätt ut ungeför så här mycket frut, havregrynsgröt till frukost,sushi/nån kycklingfile till lunch sen varieande lite men inget super fett och självklart ingen sanbbmat. Jag vet att man inte ska gå upp 1,5 kg på så kort tid. min tanke var att ta en liten paus så att jag skulle få ny energi med min träning så att ja inte skulle tjata ut mitt tränande. började på runt 76-77 kg under 3 månader har jag kommit ned till 72,0-71,9 men nu när jag vägde mig imorse vägde jag 73,5!!!! det är helt sjukt. hajjar inte hur fan det går till. man blir ju smått lessen när man har kämpat timmar med konditionträning timmar ut timmar in å sen går man upp så här mycket bara föratt man tar 3 dagars "ledighet". någon som oxå går upp i vikt av att kolla på en tårta? :P nä men uppenbarligen har jag extremt lätt för att gå upp i vikt men så här lätt det är för lätt enligt mig.  

Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!