I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag vill diskutera idioter.

Övrigt - Blandat

   

2007-01-05 22:35

Jag vill diskutera idioter.

Är jag den enda som hatar att till expemel åka tunnelbana, pendeltåg eller buss in mot stan, eller var som helst, på grund av alla människor.

Står jag på ett fullpackat tåg, så blir jag så jävla förbannad på alla omkring mig, de trängs, luktar illa och värst av allt, de ser ut att njuta.

Alla ska även först fram, det finns inget som heter 'släppa fram', inte ens folkvett finns. De har alltid mest bråttom och ska fram först av alla, utan någon som helst hänsyn för medtrafikanter.

Rulltrappor. Att stå i en rulltrappa med massa andra människor som står och gungar så man får deras hår i ansiktet. De ska även alltid gå förbi, även om man, som en mönstermedborgare, snällt släpper fram dessa människor så muttrar de bara att man är en idiot.

Jag hatar praktiskt taget mycket folk omkring mig, åtminstone folk jag inte känner, och som dessutom står och pressar ihop mig mot andra äckliga medmänniskor.

Det kanske är en sorts klaustrofobi, eller liknande, jag vet inte, jag vet bara att jag blir förbannad av mycket folk som är på mig.

Är det flera som stör sig på sånt här, och nyligen insett att alla förutom en själv är idioter?


Signatur får rum här