arbetslösa whoaiter?
vad gör ni som icke har nått jobb eller liknande om dagarna. sitter ni bara på whoa eller ?
folk har nog ett liv utanför whoa:)
syumoan akoinwe!
we do?
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
söker jobb, dricker kaffe, träffar vänner, trallar omkring hemma, sitter vid whoa, städar, söker mer jobb, söker mer jobb igen, promenerar, chillar, söker jobb. typ. vill ha ett jobb!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
nää det är skönt att vara hemma
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
jag super, spelar bas, glor på tv, läser serier,planerar att motionera för att sedan hitta på en ursäkt att låta bli. Jag brukar bli jävligt engagerad till att göra saker när jag har jobb och så, men när jag står utan så dekar jag alltid ner mig totalt
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
sitter hemma och söker jobb gymmar promenerar har tråkigt finns bara skit på tv om dagarna spelar poker spelar biljard
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig
jag har jobb men de e rätt soft så ja kan sitta här ibland också. rätt ofta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Chico Neeej! verkligen inte! Vart hemma så jävla länge nu, så det börjar bli jävligt tråkigt. Kommer nog dö när jag börjar jobba igen, men vafan! Jag gillar att jobba. : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
emelie, hur klarar du dej med löven då?
dingrinn.blogspot.com
Löven? cash? a-kassa!
Fett jävla arbetslös men jag kanske startar eget istället, finns ju fan knappt jobb att få längre, typ 500 sökande minst på varje jobb utannonserat.
GAIA Jag kan börja jobba hos dej då! : ) Jag är en väldigt bra arbetare, vad är det för företag?
Vad söker ni för sorts jobb då? Erat senast sökta?
Bra fråga, får se vad det blir, turklivs (fast i det här fallet spanjacklivs då), skoaffär eller kanske spelaffär (konsoll/PC etc).
aboo öppna en skoaffär och låt mig jobba med att designa skor. inget krav på lön men måste få ta med mej skor hem, då blir jag din bitch på heltid
"finns ju fan knappt jobb att få längre, typ 500 sökande minst på varje jobb utannonserat." Word! Jag tycker det är något fel när svenskar typ nästan 'måste' åka utomlands för att jobba (bara för de ej pallar gå arbetslösa längre)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag sökte jobb på mcdonalds typ, tror ni jag får det eller? =)
Ta det lugnt mina kära medborgare, för ty alliansen skall "göra" jobb tillgängliga...
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
"jag sökte jobb på mcdonalds nyss " ska det vara
GAIA Men jag kan ju jobba där då! Jag är jättebra emd människor och sånt dära! : )
juste, var det många arbetslösa som röstade på alliansen?
Nej! Röstade verkligen inte blått! USCH!
haha :D nej nej jag menade mer har man gjort någon undersökning eller läst någonstans om det var många unemployed som röstade höger. har aldrig pallat ta reda på men alltid undrat
hah, jag kan nog instämma helt på vad emelie skrev, det är ungefär det jag ägnar mina dagar åt nuförtiden. =)
Fy fan för alliansen, tur att vi inte behöver se dem igen på 20 år efter nästa val...
sitter hemma å degar för tillfället, får jobb till och från mitt bemanningsföretag. letar väl lägenhet å sitter på whoa... senast sökta jobb: lagerjobb i malmö via jobzone blå regering: nej tack, inte mer. hoppas detta är sista gången!
Svinbra idé liksom, vi höjer priserna på allt, säljer ut företagen och sänker bidrag och ersättningsnivåer. Gud vad mkt jobb jag ser...
det som tagit 30 år att bygga upp kommer alliansen ha hunnit förstöra totalt innan dom e klara
GAIA du får ju 1000 kr över varje månad så varför ska du då inte betala tillbaka den i höjda priser, fackavgift osv. osv. dessutom gäller det bara om du är personalchef eller ingenjör
vem vet vad som händer om 2 år från nu..vilka sjuka grejer dom kommer komma med...uuuh mår illa av att tänka på det.. offtopic.. såg något skitprogram där reinfeldt var gäst och han fick välja theme-song dom skulle ha i början och han valde abba - the winner takes it all.. att folk inte ser denna ondska
hahahhahahahahhahahah det var ju lite komiskt!
Latar mig framför datorn är min största sysselsättning. Sen varvar jag det med att gå morsan på nerverna och rasta hundarna.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
mike_ P21 Va? Vem? Inte jag iaf, har inte sett röken av några pengar, för att få en tusing extra måste man först ha jobb och det är inte det lättaste att hitta.
Jadu, snart slutar alla arbetare på Whoa och då kommer de komma in i denna tråd och skriva hur värdelösa och lata vi är Be proud good people, be proud :)
sitter hemma, målar tavlor, gör musik, letar lite jobb.. typ
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Jadu, snart slutar alla arbetare på Whoa och då kommer de komma in i denna tråd och skriva hur värdelösa och lata vi är Be proud good people, be proud :) Hahaha jaa eller hur! jag fick tillochmed höra att jag inte förtjänade något jobb av nån tjomme här på whoa. TACK! : P haha. vafan. inte direkt så man är arbetslös för man vill! eller... vissa är ju det, men..
IDAG FICK JAG ETT JOBB! Innan dess har jag mest suttit hemma och degat, vaknat vid 14tiden, ringt pojken,suttit vid datorn, gosat med katterna och mest av allt har jag bara retuscherat en jävla massa bilder så nu är jag grym på det. men idag ringde dom och ivlle anställa mig. snart delar anya ut punkt se i ett område nära dig.
åh, det verkar vara ett chill jobb :) helt ok pay också. bor du hemma?
bränn ams.se
Don't Give Props To The Devil
Ett tipps! Sök inte utannonserade jobb.. ams.se kan man fördriva tiden på om man vill, men att försöka få ett jobb via den sidan är mer eller mindre lönlöst.. jag var arbetslös och gick på soc sommaren 2005.. blev skickad till jobbcentrum i vårberg där man satt framför en dator 5 dagar i veckan och skickade mail på ams-annonser.. gav inte ett smack. sen träffade jag på en gammal polare som nyss fått jobb.. jag kollade upp stället, sökte jobbet och fick det.. bättre att försöka gå via kontakter på ett eller annat sätt.. eller helt enkelt bara gå runt i butiker och lämna in cv personligen.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
peaches NO Shiiiit?! Är det sant? Ska man söka alla olika sorters jobb? oooh. det visste vi nog inte redan! Jag har sökt jobb varje dag sen jag flyttade upp till sthlm, fått en intervju och det jobbet lockade inte tyvärr, sen bara nederlag. Söker 30+ jobb om dagen, och du säger att man ska söka alla olika sorters jobb? haha.
Sitter på workcenter och lär mig skriva CV. fast de tar ju inte hela dagen så då sitter jag här för att få närvaro!
JMD, Jag Måste Dansa!
jag sitter på jobbet och surfar på whoa.. :)
K.I.S Killaz In Suits
peaches . alla har inte som mål att bli akademiker. se inte ner på knegare. de sköter de jobb som så många ser enr på men aldrig skulle klara själv. okej, jag är väl inte direkt arbetslös, jag studerar, på distans. sitter i bibliotek runt 8 timmar om dagen. det går jävligt bra. skulle gärna haft ett deltidsjobb men vart för lat o söka. men så länge jag pluggar är jag ju sysselsatt. bor hemma, och har mat och husrum så de räcker
Femme fatale
Gör musik, lyssnar på musik, umgås med vänner, festar o etc.
peaches Så du säger att jag inte får jobb pga min attityd? Men är du färsk eller? Du känner inte mej utanför internet, du känner mej inte ens genom internet, så vad har du och säga om min attityd? Tror du på riktigt att jag går på intervjuer och har en taskig attityd? Du är ju bra skojig. Jag har ingen speciell utbildning, men har fått jobb ändå, faktiskt genom min trevliga attityd och mitt sätt att vara, tack ändå! Jag söker alla sorters jobb ska du veta, verkligen alla! Du kanske har haft mer tur helt enkelt. Du söker väl knappast heltidsjobb när du pluggar? Mycket lättare att få deltid och timmar om man är studerande! Råder du folk till att ta studielån och studera istället för att jobba? Why?
peaches Jag vet att jag har attityd när jag skriver till dej, det är för att du irriterar mej något fruktansvärt! Om du inte vet hur jag är, säg då inte att jag inte får jobb pga min attityd, okej? Jag skulle aldrig börja plugga bara för att, ska jag plugga så ska det vara nått jag vill och är intresserad av, inte bara för att jag är arbetslös och det är nyttigt att lära sig. Då försöker jag hellre få ett jobb. Men grattis till dej då, du är bättre än mej, vart vill du komma egentligen?
Va jobbar du med peaches ?
HAHA whoa'n e så jövla rockad baaaoooooooouuuuuöööögggg!!!!!!
peaches Säger inte att du har snackat skit om mej, vart har jag sagt det? Jag är inte det minsta arg så jag behöver coola ner med en isbit. Jag blev irriterad för att du kommer och säger att jag inte får jobb pga min attityd osv, du vet inget om det. Bara för att du har lyckats få ett jobb, så betyder det inte att det är lika lätt för alla att få jobb eller hur? Tack! Lycka till med pluggandet! : )