I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Klipp naglarna jävla förortare!

Övrigt - Blandat

   
Hangaround

2007-01-10 18:40

Klipp naglarna jävla förortare!

Ni vet den där utländska förortsungen (18-24 år) som klär sig i svart jacka med pälskrage eller detsamma på luvan. Har oftast någon sorts backslick eller mittbena som frisyr. Hans Jeans är några urtvättade blåjeans som det är lite krumelurer på. Som t.ex. vita fläckar och trådar som hänger och någon överlappning på ena byxbenet. Och ja, det är design-jeans.

 

Om ni känner igen denna sortens förortare, bra. Jag har en fråga ang dessa typer. 

varför har dem långa tjejnaglar? Har sett ungefär 3 stycken av denna typ på tuben de senaste 7 dagarna nu. Dessa har haft ca en halv centimeter nagel utanför fingerspetsarna. Kanske en Cm tillochmed.

 

Är detta något nytt och respekterat? Eller tänker dem så mycket på sin stil och stash att dem glömmer sådana saker som att klippa naglar? 

 

Varför bryr jag mig? Jag är nyfiken!

Och för att göra endel glada, jag har sett Svenskar som har samma sak, också! OoooH!