I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Finnar + styrketräning?

Övrigt - Blandat

   

2007-02-02 07:26

Det är väl så att när du tränar så släpp de ut massa
testerol i kroppen, som kan ledda till finnar på ryggen
för visa individer !

Peace

Highfive anyone, anyone?

2007-02-02 12:18

Om du brukar kosttillskott, i form av typ kreatin och gainers m.fl. så finns det risk för ökad acnetillväxt sägs det. Svårt att bevisa när tillverkarna ständigt motbevisar på olika vis.


2007-02-02 16:49
Så vitt jag vet är det anabola som ger dig finnar om du styrketränar.
Om du duschar efteråt och äter det du ska så lär du ju knappast få fler finnar än vanligt.
"Vi är inte utvecklingsstörda, vi är bara människor som störs av utvecklingen."

2007-02-02 17:21
det är steroider som oftast ger dig finnar så oroa dig inte du kan träna hur mycket som helst så länge du inte käkar de:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-11 14:26
ni vet sån här gainers protein dryck. hört att man stananr i växten av att dricka sådan. men har även hört att man inte gör det . så min fråga är, stannar man i växten av att dricka gainers (jag är dock 16 år). shu

2007-05-11 14:54
Hehe. Nej, verkligen inte. :)  Det är bara mat, i pulverform.
My oral illustration be like clitoral stimulation

2007-05-11 15:35
fan rätt många efterblivna här, hej!
Käft då.