I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tjocka mäns orubbliga självförtroende?

Övrigt - Blandat

   

2007-01-25 18:47

Tjocka mäns orubbliga självförtroende?

Ja, varför är det så att vissa medlemmar ur familjen "Tjocka, medelålders män, ibland mustach och ibland keps" har en tendens att sitta och ruva på ett skottsäkert, stenhårt och fantastiskt självförtroende?

Jag har funderat på detta i över en vecka, och hur jag än vänder och vrider på det, tycks jag inte komma på en snygg och fin lösning. Det är extremt knäckande...

Vänner, halvbekanta och familj, har givetvis bombaderats med tänkbara scenarion, främlingar på stan har, ledsamt nog, trakaserats och utfrågats, men som sagt, noll framsteg än så länge.


I en sista desperat handling, vänder jag mig därför till er arga, häftiga och sköna ungdomar, med en fundering och en fråga.


Var kommer vissa tjocka mäns astronomiska självförtreonde ifrån?


Och bara för att förtydliga: Jag har ingenting emot tjocka människor, huvudbonader eller ansiktshår. Inte heller missunnar jag någon en bra portion självförtroende, men det jag pratat om är ett beteende, ett karaktärsdrag som nästan uteslutande kan skådas och identifieras hos denna grupp. Därav kategoriseringen.

Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.