Producent
2007-01-30 22:11
dolt nummer!!
asså är det möjligt att på något sätt kolla vem det är som ringer från dolt nummer!?! blir galen på stalkers!!!
i make music
japp ring din teleoppratör så kollar dom de åt dig för 400-500 kroner
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
hahahahaha *skratt* så jäkla bra den frågan passar i tråden med dumma saker som folk sagt"!
"Why am I fighting to live if I'm just living to die"
readytogo har för mig ens operatör kunde kolla upp såntdär för hutlösa summor. polisen kan ju spåra vid eventuella brott..
Dom kollar de men inte gratis alltså? E de säkert de sålänge man inte begår ett brott?
PNKS<<< Precis de ja tänkte va e annars meningen med dolt nummer???
Producent
2007-01-30 22:20
Ziri F22: knäckt du blev nu va :P heheh
i make music
Haha skoja inte! Ja trodde faktiskt de bara va i situationer där ett brott begås som man fick avslöja nr *skrattar*
Haha JAJA killar rub it in*skrattar* Japp ja blev nog de *erkänner* *flinar*
Det är ja också:D men trots att ja kläcker ur mig saker som ja tror ja har koll på:D oftast har ja de men sen autch kan de gå fel*flinar* What's up med din sida? Hahaha
Producent
2007-01-30 22:28
Ziri F22: det e lugnt, jag förlåter dig :P
i make music
Tackar ödmjukast:) Thy shall have the facts before thy speak;) usch va ja skäms:( Hahaha!
Producent
2007-01-30 22:46
men ska man ringa sin operatör för att få reda på det för en summa pengar?? håll dig utanför detta nu Ziri :P haha
i make music
Hade ett dolt nr som ringde mig konstant. Har Vodafone och där är man iaf tvungen att skriva ner en fullmakt med underskrift och skicka in via brev eller fax. Kostade 800:- Ring din operatör och fråga =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-01-30 23:02
damn!!! det va inte billigt :P
i make music
haha världen är liten.. va inne på nån sida och klicka runt.. lyssnade på din musik där Ziri.. taitava tyttö ja kaunis :D haha eaz
*skratt* *fnitter* *ödmjukt nigande*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag hade en anonym kille som trakasserade mig på telefon. polisen ska kunna fixa fram numret med hjälp av telefonbolaget, idetta fal telel2, men de bryr sig såkalrt inte, och de ville inte lägga resurser på nåt sånt efetrsom det händer hela tiden tydligen..
Femme fatale
det fins inga dolda nr igentligen då alla register är offentliga i sverige enligt data lagen och offentlighets principen. det går dock få skydat nr men det har inget med dolt nr att göra.
gäller bara bitcha nog, många gånger säger det nej när man frågar både på lantmäteri värket, bil registret eller pass myndigheten. men det är bara för dem är slöa. nekar dem dig gör det sig skyldiga till grundlagsbrott.
Har man läst Lisa Marklunds bok Gömda vet man att det inte är särskilt svårt att få tag på ett dolt nummer på 118 118 eller liknande.. Det är bara att hitta en tillräckligt bra story och låte lite ledsen eller något så får man tag på det ;O
storpajsarn . mm kanske, men jag mådde inge vidare den perioden och orkade inte engagera mig, bytte nummer så blev jag av med svinet. på vilket sätt har de begått brott exakt?
Femme fatale
I Gömda visste personen ifråga vem han sökte, det vet inte personen som skriver i tråden. Men hon levde under hemlig identitet? eller det kanske var innan hon började åka runt och gömma sig. längesen jag läste boken. Iaf så hade hon ju skyddat nummer, för att komma undan just honom.. och skyddat nummer kan man väl inte offentliggjöra hur som helst?
Femme fatale
det fins inga dolda nr igentligen då alla register är offentliga i sverige enligt data lagen och offentlighets principen. Att du inte har nån aning om vad du pratar om ska givetvis inte hindra dig från att uttala dig.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
kostar 800 för telia :P
http://www.aftonbladet.se/vss/goteborg/story/0,2789,1104598,00.html<br>
Det är alltid soc eller snuten :( så svara inte :D
Straight up Menace
ziri sluta använda *jag e en hora* hela tiden luffare ofta du är 22 år
Straight up Menace