I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Det jalva casual modet!

Övrigt - Blandat

   

2007-02-15 21:58

Det jalva casual modet!

Seriost jag hanger har pa whoa o ser sa javla manga posers eller vad man nu ska kalla alla for som bara hakar pa trender so fort dom kommer....nu ska alla helt plotsligt ha stone island som gor svindyra klader o seriost inte ens gor sarskilt snygga klader (jag bor i London for tillafallet o ser massa o det ar verkligen inget sarskilt, tyo som vilken jacka som helst fast med ett litet marke pa armen som gor plagget mongo dyrt) samma sak med aquascotum, hackett o allt annat som liknar dessa marken....jag menar seriost har ni kollat pa fotbollshuligan filmer for mycket eller vad ar det? jag forstor att det ar snyggt o sa, jag har inget emot vissa av kladerna alls men vem lagger ut sadana pengar bara for att fa vara som alla andra? Ni kopierar ju bara folk anda.

Detta kanske inte blev det vettigaste inlagget jag gjort men jag var tvungen att skriva ngt eftersom jag stort mig pa denna hysteri sa lange det e ratt patetiskt att lagga alla sina pengar pa svindyra klader om man inte ens har nagon uppenbar anledning att anvanda dom for som supportrarna o liknande grupper gor.

Graffiti is so last year dude!