I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sjukt länge sen jag fick en boll mellan benen...

Övrigt - Blandat

   

2007-04-03 15:56

Sjukt länge sen jag fick en boll mellan benen...

Jag och ett par välutbildade, oerhört smarta och fantastiskt genialiska kompisar satt och diskuterade högerpolitik, religion och abstrakt S/M-konst för ett par dagar sen, (givetvis ackompanjerat av lite rödtjut och Rickar Wolf i högtalarna,) när plöstligt min yngre bror dyker upp från ingenstans och gråter och bölar för fulla muggar...

Saliv hänger från både nästipp och mungipa, han är rödflammig i ansiktet och det ser ut som om han drabbats av någon slags asiatisk klamydia. Efter ett par stapplande försök lyckas han till slut få fram vad som hänt.

"Jag var nere och lattjade boll, drack öl och sög på ciggareter med Pidde och Släggan. Vi körde one touch och jag var snuskigt nära att vinna. Precis när jag bara hade ett mål kvar till total förnedring över P, får han in ett drömskott så hårt att jag knappt kan tro det. Bollen går i nån slags sjuk Super Mac & Bullen-skruv och träffar självklart mig rakt på juvelerna... Iaf, är det någon av er som sitter och ruvar på ett armborst eller en dubbelpipig? Hade nämnligen tänkt att ta livet av mig..."

Oturligt nog för honom var det ingen av oss som kunde provide:a dessa ting, så vi gav honom två kinderägg, en påse ipren och en apelsin istället.

Efter att grabben avlägsnat sig satt vi och brainstormade en stund och kom fram till dessa smarta frågor och iaktagelser: 

* När vi själva befann oss åldern 10-18, blev våra känsliga delar träffad av volleybollar, basketbollar, frisbees, fotbollar och tennisbollar inte mindre än 37 gånger. Det betyder att 4,7 gånger per år, åtta år i sträck, satt jag eller någon av mina två brainiacs till kompisar och kippade luft efter en fullträff på gympan.

 * De senaste fyra åren ligger samma siffra på 2 träffar, alltså 0,5 hits fördelat på tre individer.

* Varför utsatte vi oss för detta? Varför slutade vi inte upp med dessa dumheter?

* Smärtan som genereras måste vara värre än en kvinnas under graviditeten.

*Hädanefter är det susp på varje gång en fritidsaktivitet utövas.

Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.