I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

15 argentinska bögar - nån mer?

Övrigt - Blandat

   

2007-04-25 16:50

15 argentinska bögar - nån mer?

Hej,

jag har en fundering. De senaste veckorna har ca 15 Pablo, Martinez, etc lagt till mig på MSN. De kan ungefär ingen engelska, och förstår inte heller att jag inte kan spanska utan framhärdar med frågor. Babelfish har hjälpt mig en del. En del vill se camen, och en dag var det en som kunde lite engelska. Tydligen är min msnadress väldigt lik ett argentinskt pojknamn.

 yopeh är det, någon som vet ifall det är vanligt förekommande där?

Aja det har nu gått några veckor och jag har pratat med dessa dagligen och försökt föra konversationer via babelfish och kass engelska. Och idag kom frågan jag känt spänningen av sedan första kontakten: what cm you penis?

Vad kan detta fenomen bero på? Är det fler som råkat ut för kärlekskranka argentinare, eller kan adressförväxlingen stämma?
Det är inga kåt-botar iaf, de kan skämta och så, ett par av dom har mailat när jag inte varit online på ett tag och undrat vart jag tagit vägen.

Jag är konfunderad men det är ganska spännande.

Ja, det är sant! Det är sant!