bruten näsa?
en liten incident igar kvall ledde till att jag bla fick en liten fraktur i nasan. benet ar inte helt av, men lakarna kunde se pa rontgen att d va lite paj. ja undrar om ja kommer fa boxarnasa.. eller om den kommer se annorlunda ut. har fan angest..
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Hangaround
2007-04-28 13:49
skulle du väl ha frågat läkarna om.
d gjorde ja, men dom ville inte ge ett klart svar. sa ja fragar om nan har erfarenhet av det
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Hmm, utan doktorsexamen kan jag nog ändå säga att du måste knäcka den ett par ggr till för att få riktig boxarnäsa.
There is plenty off fish in the sea.
men den e typ lite sne. ja ska till oron-nasa-halskliniken pa mandag. lat som att dom skulle kunna ratta till den, men fan den e sne. kan inte vara bra
fick näsan avslagen för några år sen men den läkte nästan helt perfekt.. lite lite sne men det är inget som syns om man inte vet det.. inga bulor eller så, man känner som ett jack vid näsroten.. sket i att gå till läkaren alls.. var sjukt när svullnaden plötsligt gick ner under en lektion och näsan tömde sitt innehåll över bänken.. hehe! brosket inne i näsan är lite snett med så andas sämre med höger näsborre än vänster men det märker jag bara av när jag är snuvig.. tror inte en spricka ska vara någon fara alls..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ööö, berätta mer i detalj angående tömningen av näsinnehåll på skolbänken Joel413 tack. vad var det i den? bara blod?
nan gang nar ja va liten o fick en small pa nasan o lite brosk kom ut.. men d kan ha varit en snorkraka.
Joel413 P23: kanns lite lugnade. men hur stor tror du risken e att den forblir sne?
halsont: levrat blod i feta klumpar och rent blod typ.. var mest lustigt att det spildes ut mitt under en lektion, folk glodde rätt mycket.. isofu: ingen aning, min var ett cleant break och slogs av av en skallning rakt ner så den satte sig som tur var nästan helt rakt.. läkarna ordnar den nog helt rak i princip om de säger att de ska rätta till den.. behöver du inte operera för att få den rak behöver du nog inte oroa dig och även om de måste in för att rätta till blir det oftast bra..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja fick en spark pa den fran sidan medan ja lag ner. ja e inte vacker for tillfallet iaf hehe. ena ogat e helt fuckat oxo
jag bröt näsan för ett år sen typ, den e lite tjockare på vänstersida men de verkar bara märkas av dom som vet att jag bruttit den, men kan säga att den såg ut som ett C efter att jag brot den så jag e ganska nöjd =)
Konse''
Jag känner en snubbe som fått näsbenet knäckt tre gånger, han säger att bara man fixar det fort så är det lugnt. Hans näsa ser ut som vanligt.
fick ett slag för 1½ månad sen, bröt inget men har fått en krök på snoken. så jo, d lär synas, men eftersom folk säger att d inte e nån fara hela tiden så antar ja att d beror helt på hur näsan är bruten, slagen osv
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
har aldrig fått den knäckt, men många rejäla sparkar o boxar, det har lett till att jag inte kan andas ur vänstra näsborren, bara lite typ 20 procent... hehe därför sover man med munnen öppen o vaknar skittorr i flabben
Jag fiser THC !
Bröt näsan för 4mån sen. Då var den vekligen sne, omöjligt att inte se det, av på flera ställen. På näsmottagningen skulle de fixa till den. Fick 6 bedövningsprutor runt näsan, inte speciellt trevligt. Värst var ändå när den skulle rättas till med nån jävla stålpinne. Lätt den värsta smärtan jag kännt. Men de fick inte den tillräckligt rak så jag sövdes också ett par dagar senare. På vissa foton ser man att den är lite böjd fortfarande men det spelar ingen roll. Och visst var ögonen fina ett bra tag efteråt, heelt svarta och svullna. Haha.
"..No more speed I'm almost there! "<br>
Hur i helvete ser en heroinpundarnäsa ut? Skulle näsan ändra form för att man skjuter in grejor i armen?
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
det beror väl helt på hur pass grav skadan är? sen så är det ändå svårt att förutsäga hur pass stor menen blir innan; kanske syns det inget, lite eller mycket. läkarna är de som kan svara bäst på sådant, iaf på ett ungefär. ville de inte säga, är det antagligen för att de inte vet ännu.
Delam tange barat
Min högeraxel hoppa ur led när jag tränade idag, kommer jag se ut så
här sen då? :(
mm
En kompis bröt både ok- och näsben för ett tag sen. Det är ingen skillnad på hans utseénde..
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
isofu, hur gick det till när den blev skadad då? ;) :P
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Fått näsan bruten tre gånger, den är helt fucked. Från ena sidan ser den perfekt ut från andra skit. Har funderat på att operera mig i Turkiet eller nått annat billigt ställe men vettefan, jag är van nu. Men eftersom du varit hos läkare och de ska kolla mer så lär de rätta till om det är åt helvete eftersom det inte hunnit läka ihop, så blir det skillnad gissar jag på minimal sådan.
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Jag fick näsan avslagen för 3-4 år sen. Det syns inte alls nu, känns bara om man drar fingret över den.
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Min är pyttelite ojämn, men det är inget man tänker på om man inte vet om det.. :)
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
jag fick en liten spricka i näsan för länge sen, den blev sne... näsan.
fisk fisk banan banan
mattheew: d har ja ju redan skrivit. blev sparkad medan ja lag pa marken.