I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dumpa kompisen?

Övrigt - Blandat

   

2007-05-18 16:11

Dumpa kompisen?

Hej

jag har en polare som jag känt sen sjunde klass, vi har dom senaste åren varit väldigt bra och nära vänner och jag har henne att tacka för mycket. Men på senare tid har jag känt mig mer och mer likgiltig inför henne, hon bara gnäller och klagar och är tråkig och tar alltid mig för givet, att jag är den som hänger med på allt och den som alltid har tid och ska lyssna på hennes egenskapade problem som hon inte vill lösa, bara gnälla om.

Jag är jävligt trött på henne helt enkelt, men hon idoliserar mig lite och säger saker som "blabla jag klarar mig inte utan dig" och jag vet att hon aldrig skulle kunna ta en sak som "kan vi inte chilla lite med att träffas ett tag" eller liknande för hon är en satans dramaqueen som skulle skriva 5 a4sidors tårdrypande brev och sedan skulle jag aldrig se henne mer.

Det är alltså allt eller inget känns det som och jag vet inte riktigt om det är värt det, jag har pratat med henne om det men hon börjar bara gnälla om hur dåligt hon mår och skyller på att jag varit grinig. Det känns elakt att svika henne när hon mår dåligt men å andra sidan så gör hon det jämt. Över allt.

Vad tycker ni?


Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.