I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ursäkta, men kan ni sluta suga på varandras tungor?

Övrigt - Blandat

   

2007-05-21 17:20

Ursäkta, men kan ni sluta suga på varandras tungor?

För lite mindre en ett halvt år sen beskrev jag mig själv som en lycklig, kåt och harmonisk par-människa. Jag var en lyckosam individ som cashade in regelbunden erotikgympa och gick runt med ett ledigt leende fastklistrat på mina läppar. På något sätt hade jag, en klumpig men ganska smidig dartkastare, lyckats fånga in en fin, rolig och någorlunda snygg tjej.

Mina vänner hade tyvärr vid denna tidpunkt inte samma flyt, och några av dom verkade till och med semi-deprimerade. Minsta chans på kvinnlig kärlek fumlades bort, varje tillstymmelse av lycka fuckades up, och deras humör var föjlaktligen lågt. Jag tyckte ärligt synd om dom, och gjorde mitt bästa för att muntra upp och sprida glädje.

Situationen idag är lite annorlunda och man kan nästan säga att rollerna nästan är omvända. Jag har blivit en cynisk, liten bitter man, medans polarna blivit laglydiga och snuskglada pojkvänner.


Nu till dagens problemställning:

Som singel, och halvt osocial händer det att jag umgås på tremanhand med något av dessa par. Vi kollar film, vi bygger lego eller vi dricker öl. Vissa av paren kan uppföra sig, (dvs. inte klämma bröst och kontinuerligt köra ryska posten) medans andra har svårare att hålla fingrarna i styr. Jag menar på att umgås man 1 par + 1 kompis ska man som par visa lite hänsyn, inte suga tunga i 10 minuters intervaller eller planera myskvällar.
 
Det är möjligt att jag som förbittrad och tafflig singel, uppfattar detta fel, och att ni sitter på en helt annan uppfattning. Eller så håller ni med mig helt och hållet. Hjälp en cynisk man, ge mig dina fem öre...

Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.