I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Polisen har omringat mitt hus...

Övrigt - Blandat

   

2007-05-30 16:49

Polisen har omringat mitt hus...

...och typ fem kvarter runt. Var nåt jidder om värdetransportrån och skottlossning mot polisen i bergslagen eller nåt, och så hade dom visst hittat flyktbilen typ 50 meter från min port. Fick poliseskort till dörren, men jag fick inte gå ut igen om jag absolut inte var tvungen.

Gav polisen min syn på deras angrepp mot min personliga frihet, men fick en "fuck you" blick tillbaka, så bara för att jävlas så lär dom ju spärra av hela området fram tills övermorgon eller nåt. Ingen av snutarna hade nån aning om varför dom stod och vaktade ett jävla avspärrningsband heller, och det var fan inte få snutar alltså, var typ 30 styckna plus piketen med automatkarbiner och shit...

Expressen:
Just nu har man omringat en fastighet nära Råsunda fotbollsstadion där minst en av rånarna misstänks befinna sig.

Orkar inte fixa bilder, det är typ bara en massa snutar som står och vaktar ett milslångt avspärrningsband.

"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"