I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

onlinedating

Övrigt - Blandat

   

2007-08-23 23:01

onlinedating

blir så jävla trött på dejting på nätet. lik förbannat är jag medlem på alla sidor som man kan va medlem på eftersom jag är så sjukt desperat efter lite kärlek. det är nog inte normalt. har erfarenhet av att skenet ofta bedrar när man dejtar folk på nätet och blir sjukt besviken när man i verkliga livet ses face to face.
det var då ett nytt ord kom till världen... Bubbeluring. alltså en tjej som verkar ha normal kroppsbyggnad på alla kort man får skickat över msn men sedan visar sig vara 120kg större än utgivet. eftersom hon hade åkt en lång väg kunde jag ju inte skicka tillbaka henne, så fick helt enkelt utstå en hel helg med henne. vilket visade sig vara outhärdligt. inte för att hon var stor till kroppen utan för att vi verkligen inte hade ett skit gemensamt. inget ont om större människor... men skenet kan bedra gott folk.

egentligen vill jag inget med denna tråden men skitsammma.

vad har ni folk för erfarenheter angående dejting på nätet?

Ni kanske undrar varför kvaliteten på filmen är som den är... ja, det är ju bara för att det är så.