I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Erotiska drömmar.

Övrigt - Blandat

   

2007-09-15 17:29

Erotiska drömmar.

Vi har alla haft dem, men mina är fan inte som de ska. Jag tror i.a.f att nånting är galet med mina erotiska drömmar.

9 gånger av 10 (nej, det sker inte varje natt) drömmer jag nämnligen om personer (kvinnor, tjejer) som jag hatar. Jag förstår inte varför. Det kan vara lärare, personer inom mitt arbete eller tjejer jag gick i skolan med och helt enkelt inte tyckte om, nej värre än så tjejer jag i princip hatar även om det är ett starkt ord.

Det är nästan alltid tjejer jag aldrig i livet skulle kunna tänka mig hamna i säng med, men ändå ligger jag där och sexar på nätterna i min vilda fantasi med just dessa damer, varför i helvete är det så?

En teori är ju att jag själv anser att jag är så dålig i sängen att jag helt enkelt bestraffar dessa kvinnor genom att ha sex med dem. Det är inte så att jag är våldsam i drömmarna heller utan vi har helt enkelt sex och jag tror jag gillar det för när jag vaknar står då "han" innan jag ställer mig upp.

Någon som har en teori ang. detta "problem"?

Snälla bullen.. öhum.. Whoa, Hjälp mig!

//TenFingers.

"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja