Love handles.
Okej, för första gången i mitt korta liv har jag fått love handles. Ni vet, ett fint ord för fläsk på sidorna av midjan. Har till och med fått gå upp i jeansstorlek. Inte direkt funky. hur tränar jag bort dem? några bra moves?
We call them winerbrods.
Gå gå gå gå.
www.projectedwin.blogg.se
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Teach your lover to love your lovehandles. And then fuck them away. POW!
•pave paradise•
Jag tycker lovehandles är gulligt. ^^ Men om du vill bli av med dom så är inte styrketräning det rätta tyvärr. Visst kan man svarva midjan med en massa övningar. Men det bästa är helt enkelt att se över kosten, har du börjat äte mer eller onyttigare på sistone? äter du mindre regelbundet, eller sällan? Alla förändringar kan få sånna resultat. Och konditionsträning. Vill du bli av med dom så är fettförbränning det bästa. Helst i kombination med styrka då det ökar ämnesomsättningen. Men som sagt, jag tycker det är charmigt. Och det är nog månnga andra som gör det med. ^^
You're just jeallous 'cause the voices only talk to me
gulligt är för töntar :)
Förstör inte för mig nu KRS-one. Jag har själv lovehandles, och måste intala mig själv att det är, om inte sexigt, så åtminstone gulligt. ^^ Annars faller min värld i bitar... =)
You're just jeallous 'cause the voices only talk to me
när jag tränade en gång i tiden sa min tränare att det är konditionsträning som gäller och ändrade kostvanor.
Jag gillar mina lovehandles, de tillhör min kvinnlighet, och de har aldrig fått några nedvärderande kommentarer. Varför bli av med dem? Okej, med låga jeans ser det asfult ut om de hänger över fett, men det problemet löser man ju enkelt med att gå upp en storlek i jeansen istället. När jag går ner i vikt är det dock där jag tappar först, lägg om kosten?
fenomena// asså, okok:)
Sen när blev bilringar kvinnligt?
Redline!
love handles är inte kvinnligt eller sött. enligt mig iaf, men det är kul att det finns tjejer som trivs och tycker om sina. men jag är van vid smal midja, utan sidfläsk. (okej, min feta röv får midjan att se rätt smal ut fortfarande) jag har fått jobb som innebär mindre rörelse än mitt tidigare jobb... ang matvanor så försöker jag äta mindre snask och mer nyttig mat; grönsaker osv...men det känns inte som att det händer nåt.
We call them winerbrods.
Du kan köpa en sån där sak från TV-shop som det finns "fjärillstillbehör" som man får med om man betsället NU (kommer inte ihåg namnet). Dom ska man kunna träna lovehandles med =)
det går inte att punkt bränna fett, mitt tips mkt cardio
Dom dagarna är förbi...
Vi snackade väl inte bilringar? De går ju som falukorvar runt om hela magen flera varv ... Lovehandels är väl köttet under midjan, på sidan om höfterna? Jag tycker åtminstone det är kvinnligt, OCH snyggt!
conspicuous said it. :) annars är det som någon sa.. motionera som gäller. GÅÅ! Skitbra. i lost mine!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är inte bilringar och love handles samma sak? TV-Shop, där jag lär mig allt om livet, översätter love handles till bilringar. Menar ni att TV-Shop ljuger?!
Redline!
NEEEEEEEEEEEEEJ! Bilringar är de som ligger som korvar runt magen. Lovehandels är det som för er killar är så bra att ta tag i när det är dags för gymnastik.
Lovehandels är det som för er killar är så bra att ta tag i när det är dags för gymnastik. Bröst?
Redline!
Snacka med nån kompis som har samma ambitioner och gör det till en grej att jogga/gymma/simma ett par gånger i veckan. Jag är precis i startgroparna nu och vi tar det soft i början och sitter mest och snackar skit vid maskinerna och avslutar med att gå ut och röka trots att ingen av oss röker i vanliga fall. Nåt måste man göra för att det ska bli kul att motionera.
heheh... Eftersom punktförbränning, att träna bort fett på endast ett ställe inte är fysikaliskt möjligt så gäller det väl som all annan viktnedgång att stoppa i sig mindre energi (kolhydrater och fett) än vad du gör av med. Rör du dig mindre än tidigare behöver du äta mindre. Det smidigaste sättet är kanske att dra ner på sötsaker och onödigt fett. LIGHT är över lag en bluff.
Hahaha..bilringer, lovehandles, bröst, TV-shop.. Välkommen till Whoa.
•pave paradise•
Skit samma om de finns där eller inte, det som gör det osexigt är om tjejen inte trivs med dem! More cushin' for the pushin'! Är det någonting som är otrevligt så är det faktiskt att mysa med en tjej som är stenhård eller benig som en julgran från förra säsongen. Därmed inte sagt att det ska slappt som en hink vatten heller iofs.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
Ihabia: Menar du att jag är whoa? :P
Redline!
jag har gått upp 2 byxstorlekar på kort tid. jag tycker det är jätteskönt o mysa på höfterna :) jag var väldigt smal innan, nu väger jag typ 60 (och jag är fortfarande smal) men jag känner mig kvinnligare nu när jag gått upp lite :D jag är rätt stolt faktiskt :P haha. mysigt o vara lite småmullig om magen oxå. då kan man klappa den o säga "hej lilla magen.. åh så mysig" :)
Dr.Octagon: Haha..nej, påpekade bara hur trådar på whoa kan innehålla så mycket som egentligen inte borde ha något med varandra att göra.. :) Dåligt exempel egentligen, finns mycket värre/bättre.
•pave paradise•
att skeda med ena handen på brudens mage går ju inte av för hackor alltså
princess_s GOOD FOR YOU!
Lite lovehandles är sexigt. Det är kvinnligt med former. Jag gillar det, men det får inte gå överstyr. Kvinnor ska vara lite kurviga. Jag tänder mer på kvinnor med lovehandles än kvinnor där revbenen syns och magen är insugen, platt och jävligt ovälkomnande.
Ja, det är inte direkt någon vetenskap. Ät nyttigare, rör på dig mera. Ha tålamod och disciplin, så kommer du att lyckas.
...och, nej jag har inte sagt att det är lätt.
Men följer man sina rutiner kan man vara i betydligt bättre form på bara några veckor.
Lycka till!
Jtekwun Du kom med den klassiska whoa lösningen, droger. Förstår inte varför någon jämt ska kläcka droger som lösning.
Se till och förbränna fler kalorier än du dagligen får i dig. Simple...as...that.
tack för alla tips, folket. ska nog börja promenera igen... vill bara klargöra att jag inte har några ambitioner att bli spinkig. vill bara bli av med love handles:en (INTE bilringar!). ja, det är snyggt med lite kött på tjejer (och killar) och det har jag på väl valda ställen på kroppen. men nånstans får man sätta gränsen; min gräns går vid love handles. sen spelar det ingen roll att det finns killar som gillar det.
We call them winerbrods.
thug_hustla - men ge dig. som om du aldrig har klagat på nåt som inte rör svältande barn eller flygplan som kraschar in i en byggnad.
We call them winerbrods.
jag skulle rekomender inlines som ett komplement till promenader. Välj en sträcka som ärblandad mellan uppförsbackar och plant underlag
www.susei.blogg.se