I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tillfälligheter som förändrat din vardag

Övrigt - Blandat

   

2007-10-10 17:23

Tillfälligheter som förändrat din vardag

Har du någonsin gjort något litet som förändrat ditt eller någon annas liv ?
T.ex att du kommit fram till ett övergångsställe, stannat, märkt att skosnörena var öppna så du böjde dig ner för att knuta dom och i samma sekund kör en bil förbi på övergångställe i sådan fart och vårdslöshet att om du inte stannat för att knytit skorna hade du blivit påkörd?

Kör en grej som jag gjort då.
Skulle upp och vara med några polare en kväll för ett tag sen, jag var jävligt seg så dom började undra om jag ens skulle komma.
Samtidigt var dom med en annan polare som skulle åka till en stad 8mil bort från där vi bor som dom skulle följa med om inte jag kom. Dom stog och tvekade och just under det avgörande ögonblicket så skickade jag ett sms där det stog att jag kommer nu.
Dom stannade och den andra personen sticker iväg och voltar med bilen bara några mil senare i en jävla fart, om man utgår från det föraren sa så hade ingen i baksätet överlevt alt. grova skador, för den var helt tillplattad och det var just där mina polare skulle sitta.

Nåja, har ni något liknande på hjärtat ni vill lätta på ?

Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!