I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jobbigt parfym dilemma

Övrigt - Blandat

   

2007-10-17 13:21

Jobbigt parfym dilemma

Läget är så att jag har träffat en tjej som är hur underbar som helst och vi har hängt en hel del och allt börjar glida mot något mer seriöst..
hon har doc ganska nyligen kommit ur ett relativt långvarit förhållande så jag har bestämt mig för att vänta med att inleda något större men tillsvidare så myser vi på i lungnare tempo... Nu till dillemat, hon har sällan på sig parfym men inte så att hon luktar äckligt eller så för det näe utan igår då hon haft sin parfym på sin schal som hon glömde hemma hos mig så kände jag att den luktade exakt som en gammal flamma jag hade tidigare och jag var dödskär i henne... ska jag säga detta till henne eller mysa med henne och känna doften av min gammla flamma? eller hur gör man, fick iafl en stor klump i magen då jag kände lukten av denna parfym!...
nu är det så att hon fyller år snart, ska jag vara smidig och köpa en ny parfym åt henne då? och vad köper man för parfym då?

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination