Förstår inte riktigt hur flickor tänker!
YO! En gång i tiden så träffade en pojk en flicka på krogen. Dom pratade och hade trevligt. I alla fall pojken. Pojken ringde flickan några dagar senare. Flickan va på semester, men pojken frågade ifall han kunde få bjuda flickan på en fika när hon kom tillbaks. Det fick han. Dom skickade lite sms till varandra lite smått under flickans semester. Plötsligt berättade flickan via sms att hon kommit hem tidigare. Detta var på en fredag. Så pojken frågade om flickan skulle ut nånting(ut på krogen). Flickan svarade som så att hon troligtvis skulle detta eftersom hon var på en förfest. Pojken och flickan kom överens om en tid att träffas på krogen. Det var inte endast pojken som verkade ytterst intresserad av mötet. Ty flickan verkade minst lika entusiastiskt som pojken. Flickan hade nämligen skickat ett x antal sms-meddelanden till pojken angående träffen. Som indikerade på att hon verkade minst lika intresserad. När klockan väl slog X. Där X står för klockslaget flickan och pojken skulle träffas. Såg inte pojken flickan. Men han satt med sin goda vän "kompis" och njöt av att skratta åt alla andra fula människor som också samlats denna kväll för att ha mindre tråkigt. Plötsligt ur tomma intet ser pojken flickan. Men hon verkar inte se honom. Detta sätter knepiga tankar i huvudet på pojken. Men han tar det chill ty han har inga direkta förväntningar på hur kvällen skall sluta. Kompisen och pojken beslutar sig för att ta en drink sedan beger dom sig till dansgolvet för att kolla läget. Väl på dansgolvet står den otroligt vackra flickan, och strular med den mest ofragraste människa som vandrat på denna planet. När pojken väl såg detta började han känna otrevliga känslor i sin kropp så han beslutade sig för att dra sig hemåt. Pojken kände blev lite förgrymmad och skicka ett sms till flickan där han beskrev med ytterst få ord hur han kände om saken. Pojken fick svar. Till en början visar det sig att flickan inte alls vet vad pojken snackar om. Men sedan kommer det fram att flickan tyckte att det hade blivit så fel och att hon va ledsen för det. Flickan hade inte ens känslor för den mest ofragraste människan som vandrat på denna planet. Pojken hade fått för sig att han gillade flickan så han beslutade sig för att lägga allt bakom sig. Han ringde flickan och de bestämde att de skulle ta den där jävla fikan under veckan som kom. Flickan och pojken såg fram emot detta. Men då flickan jobbade sent bestämde dom sig för att höras av om vilken dag ändamålet passade bäst. Pojken hörde av sig till flickan ett antal gånger. Inte jobbigt många och inte för få. Pojken kände sig dissad. Hur tänker flickor undrar nu pojken? Varför säger dom en sak och menar nåt annat?
Vore det inte enklare att bara säga sanningen istället för att krångla?
Ja, hur tänker flickor? Vi tänker ju likadant om allting, allihopa. Eller hur, flickor?
fortsättning följer.
Flickan kanske vill träffa pojken, men vet inte om hon har lika starka känslor, som pojken verkar ha. Men jag håller med, tjejer är konstiga ibland.
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Brudar tänker lite skevt. Men jag skulle säga att det ser ut som att bruden är ute ur leken, to bad bro :(
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
Hon kanske mest tycker de är kul att flörta lita sådär oskyldigt ...
aha du försöker spela smart här å kalla personen "pojken" så att man itne ska tro att det är dej det handlar om, men det har du inget för jag e smartast. Jag fattar ju att det är dig det handlar om! jag skulle säga att detta e generellt "brudigt" utan det kan ju hända alla. man blir nervös å ångrar sig när man inser att den man trodde var gullig via sms egentligen inte alls var som man tänkte sig, rent ytligt (folk e svin), och då kör man på en "strul dump". när personen man försökte dumpa genom att strula med någon annan inte ger sig spelar man snäll men förhalar allt till personen som jagar en tröttnar... klassiskt. Jag tror det handlar om någon slags konflikträdsla, för min del gör det de i alla fall.
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
asså jag tror inte att pojken bryr sig så mkt mer om denna flicka. han vill liksom vet mer hur denna sorten av homo sapien sapien tänker så att han kan förstå dom bättre så han slipper hamna i sådan här situationer mer.
alltså tjejer är verkligen inte bucem nånstans.. fan va arg jag skulle bli. Sådör skulle aldrig en snubbe hålla på..
work some magic
Snart kommer nån lack brud in och börjar härja om att vi generaliserar, vänta bara, har varit med om det här tidigare
Vadå? Du har pratat med tjejen en gång och förväntar dig att hon ska vara dig evigt trogen bara för att ni har skickat lite sms mellan varann? Och för att hon tyckte att det skulle vara trevligt att träffas på krogen? Kom igen lena!
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Alla flickor tänker inte likadant. Hon kanske bara är osäker?
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Toastare
2007-11-29 23:20
fy fan vad jobbigt du skriver och börja med styckeindelning.. hon är inte intresserad.
Jag skyller allt på Emma!
flickan e nog inte vidare intresserad av pojken o kanske inte vill säga de till honom rakt ut.
Toastare
2007-11-29 23:21
och eftersom ni inte hade nått känner hon ingen skyldighet att säga det utan hoppas att du kan förstå vinken.
Du har blivit serverad en kall tallrik rejection, det e bara att bita ihop och gå vidare!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aha du försöker spela smart här å kalla personen "pojken" så att man itne ska tro att det är dej det handlar om, men det har du inget för jag e smartast. Jag fattar ju att det är dig det handlar om!Snälla gud säg att den killen inte är seriös, snälla gud säg att han bara är sarkastisk, snälla gud säg itne att jag träffat värdlens mest korkade människa!
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
BountyBoo F27 pojken skrev som han skrev för han ville ha ut skiten, inte f*n bryr han sig om styckeindelning. Du kunde läsa det iaf så helt värdelöst skrivet kan det ju inte vara.
_Bajsaren P7 Du har
inte träffat "världens mest korkade människa"
Du har
Stött på "världens mest korkade människa"
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
å det e klart att flickan inte intresserad. det e inte pojken heller. inte nu iaf!
Toastare
2007-11-29 23:29
mc_pothead, okej i vilket fall som helst så har du blivit dissad och hon vill att du ska fatta det själv eftersom det inte var nått från början.
lillfrida Sånt är ju inte kul, vet du hur mycket sånt jag kan göra på whoa om jag är seriös?
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
_Bajsaren P7 Gör det bara!
du skrev ju själv:
"
snälla gud säg itne att jag träffat värdlens mest korkade människa!" Och jag sa att du inte hade träffat världens mest korkade människa :P
Bounty boo okey då förstår jag. tjejer vill krångla till så mkt som möjligt istället för att säga det rakt till en så att man kan "mova on". Dom säger raka motsatsen för att förvirra en så mkt som möjligt. Jag vill härmed summera detta utifrån Bountys boos inlägg, att ju mer förvirrad du blir av en tjejhona, destu hårdare har du blivit dissad. Så det första du ska göra när du inte förstår vad en tjej menar så spring för livet annars krossar den ditt hjärta.
Vad jobbigt det låter. Finns det verkligen människor som spelar de där klassiska spelen ännu; "inte ringa på 3 dagar!", "låtsas inte vara intresserad!" ...det är så Ebba von Sydow att jag mår illa. Tummen upp för ärliga och "rätt fram"-människor. Allt annat är ointressant.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2007-11-29 23:42
daviden, jag håller med dig.. och jag tycker att om han undrat skulle han frågat. förstår inte varför han inte gick fram och sa hej ens på utestället om de skulle träffas.. mc_pothead, du överanalyserar.. jag säger inte att det ska vara så. jag gör inte sånt. men hon gör det, uppenbart.
Kan man hålla med daviden mer? Skulle inte tro det.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Bounty boo pojken sa hej till flickan, men hon verkade ju inte se honom. Detta sätte knepiga tankar i huvudet på pojken. Pojken försökte va så rak som möjligt yo! Men eftersom han överanalyserar allt och tycker att hans liv i övrigt suger ska han härmed byta namn till Liselott och bli lesbisk.
Pojken kan ju förslagsvis skita i dussinbrudar som strular med random kille och istället inrikta sig på kvalitet? :) Kan ju vara svårt att göra denna bedömning, men det är ju något man lär sig relativt fort.
Annars kan det va så att don är intresserad av dig, men inte tillräckligt, utan lixom väntar på nått bättre och du blir typ andrahandsval :D? I dunno:p
Highfive anyone, anyone?
Fan e du för kille som drar hem för att hon strular med en annan? Ni har träffats 1 gång.. Skickat några sms, thats it.. Du fortsätter väl din utekväll på krogen o försöker hitta nån annan du kan trycka... !
Highfive anyone, anyone?
Niito Pojken bor i en liten pisshåla där det endast bor piss. Där alla piss känner piss. Så när pojken känner lukten av nåt som inte luktar piss så går han all in. Ty där han bor är det ytterst sällsynt med pissfolk som inte luktar piss om du förstår vad han menar!? liten ort!
Mc_pothead .. I feel you.. Men ibland börjar man tycka om personer direkt.. Dock är de utsidan du fastnat för.. :) Och vafan, om hon nu " dissar " dig, så måste du kunna va man nog o inse att hon itne är något o ha ! men men, såklart det är konstigt när det blir så.. Erkänn att du tänk på hur du o hon skulle vara värsta paret och hitta på massa saker, hon va typ perfekt?
Highfive anyone, anyone?
varför blev du ens så upprörd? Hade hon tre bröst eller vadå? För du kan ju inte haft känslor för henne redan. Om jag var du skulle jag struntat i henne, låtit henne hångla med den där fula killen och varit glad över att du slipper bli buksvåger med någon sån skabbräv!
Barbiedoll Hade jag inte vargit bög, så hade du varit min asså!:)
Highfive anyone, anyone?
Dekay: haha, ja de är klart de skulle kännas lite. Men inte så mycket att man skulle gå hem. Jag skulle nog istället låssas som jag hade jättekul och struntat i den där personen. Känns som hon bara är ute efter bekräftelse. Att han sen skcikade sms gör ju bara saken värre.
barbiedoll Klart pojken hade känslor för henne. Dock inga intima sådan eftersom han ville lära känna henne. Han kände henne inte. Han ville ta reda på om hon hade tre bröst, om du förstår vad han menar?! Men han har redan försökt att glömma hela grejen. Saken är den att pojken är väldigt ensam och luktar piss. Och då försöker han tänka på det positiva i hans patetiska liv. Detta är det bästa som har hänt honom. Vanligtvis går han i sin ensamhet och folk skrattar åt honom för att han luktar piss helt enkelt.
Niito: om jag inte hade flickvän skulle du fått bli min pussy
Najs.. Homo-five :D?
Highfive anyone, anyone?
Tjejer vill ha makt över saker. Kanske inte i detta fallet men så brukar det vara. Och om man ringer och hör av sig för mycket tappar dom intresset mycket snabbt. Varför vet jag inte.. brukar vara så. Låt det finnas spänning. Typ spela svår, Visa inte för mycket intresse. Vet inte hur jag ska förklara i ord.
Jag har ingen personlighet
Math ORD! :)
Highfive anyone, anyone?
^ Ni växer ifrån det, trust me..
Just my 5..
Både och.. Att spela spel och försöka vara svårfångad för att verka intressantare än man i själva verket är. Falsk marknadsföring kallas det ;)
Just my 5..
Det är slut på vettiga människor!
flickor tänker inte, ty vi är playaz.
We call them winerbrods.
sätt på bitches aint shit med snoop.
SKU - SKU - SKULASON!
Liza sa det, spot on.
inte att spela svårfångad, men om nån du har snackat med i en timme på krogen ringer dig 2 gånger om dagen efter det och du kanske ändå inte är så intresserad, än iaf, så gör det ju inte situationen bättre. alla säger "blä spela inga spel" men det fungerar på dom
Asså uppenbarligen så trodde hon du var någon helt annan. Jag har många med samma namn i min telefonbok som exempel. Tough luck
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
KEJK sa det
Mikael Söderlund was here!