I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Pinsamt! (i vardagen)

Övrigt - Blandat

   

2007-12-05 12:17

Pinsamt! (i vardagen)

Vi har haft många trådar om pinsamheter tidigare, men 90% av historierna utspelas allt som oftast under fester eller påverkad av diverse kemikalier.

Tänkte att den här tråden skulle handla om pinsamheter som hänt oss i vardagen, var nämnligen precis med om en sådan.


Jag har varit sjuk, samt att pappa legat på sjukhus så jag har inte gymmat på en vecka, men efter passet idag så gick jag förbi spegelväggen utanför omklädningsrummet och flexade lite (fråga inte varför, man gör konstiga saker när man är ensam på gymmet). När man tror att man är ensam i.a.f, men det pinsamma var att när jag spände armen framför spegeln så säger jag "BABY IM BACK!" Går in i omklädningsrummet och möts av två herrar i 35-40 års-åldern som stirrar likt ugglor väldigt fundersamt på mig, för att "rädda" situationen så stoppar jag i iPoden i öronen och börjar nynna på en egen komponerad sång där jag medan jag gick ut sjöng lite lågt på "baby, im back".

När jag kommer ut ur gymmet börjar jag skratta åt hela situationen och kände mig rätt så nöjd ändå faktiskt.

Det här var en ganska mild pinsamhet, hoppas ni har något smaskigare att bjuda på ;)

"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja