I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Pretty Boys Make Graves

Övrigt - Blandat

   

2007-12-05 13:08

Pretty Boys Make Graves


Jag har fått en otroligt skev syn på killar, både genom mina egna och andras erfarenheter. Varje dag tycker jag mig få intryck från alla möjliga håll om att killar är oseriösa, veliga, lögnaktiga, opålitliga, otrogna, mentalt instabila, omogna, etc, etc... Det gör mig paranoid, hatisk och äcklad och så vill jag ju inte gå runt och vara! Jag har bearbetat mina egna tidigare negativa erfarenheter för att inte projicera dessa på nya killar som jag träffar samt undviker att iaf medvetet leta bevis för Killar är svin-teorin, men ändå känns det som om man bara ser och hör negativa saker om killar till den grad att man bara tröttnar och får avsmak och tankar om ett liv i celibat.

Så vad ska jag göra för att inte förbli en cynisk manshatare utan förhoppningar om att kunna ha ett stadigt, sunt förhållande?

En del säger "Utnyttja dem tillbaka och vänta tills du är i 30-årsåldern, brukar de flesta killar mogna till!" Men om man inte vill anamma ett beteende man inte gillar och står för eller orka vänta tills man är 8-10 år äldre? :P

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.