I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Blattewannabe?!?!

Övrigt - Blandat

   

2007-12-06 18:52

Blattewannabe?!?!

Har ett äckligt problem med folk i min cpiga klass, Dom är bonnar/nazister/töntar. Började snacka med en blatte i skolan om lite saker och vi blev bra vänner, likaså hans polare är helgoa assnälla som jag umgås mycket med på raster osv/fritid. Sen dess har dom i min klass hoppat på mig, skrikit: jävla blattewannabe, landsförädare och massa sån skit. Eftersom jag är fast för hiphopen, musiken, kläderna stilen har dom vart på en som hökar. Blattarna och jag delar samma intresse, chilla snacka lite. Jag har sagt till dom i min klass, Jag dömer inte er eller klagar på er när ni beteer som 2åringar eller att dom kastar snus och skit på väggarna håller på rent allmänt, Jag har sagt att jag vad fan ja vill utan att ni ska hålla på, dom fortsätter, låter som har ett problem själva. Börjar bli jävligt tröttsamt och vet inte hur jag ska lösa detta. Vill bara att dom ska ge fan i mig så ger jag fan i dom.

att ha vatten i örat gör en bra i magen..