I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min pappa sköt min katt när jag var 5!

Övrigt - Blandat

   

2007-12-09 21:26

Min pappa sköt min katt när jag var 5!

När jag var liten hade jag en katt som hette Tango, Tango var svart och gillade bara mig. Jag brukade leka med Tango att han var en jaguar som ville döda alla förutom mig.

En dag så sa min mamma till mig att Tango hade sprungit bort, och att han antagligen aldrig skulle vilja komma hem igen. Jag visste redan då att hon ljög eftersom Tango hatade alla förutom mig och ville därför få träffa mig igen. Jag var jätteledsen när jag hade väntat jättelänge på att Tango skulle komma hem, mamma och pappa försökte trösta mig och jag fick jättemycket presenter och övriga materiella ting för att komma över Tango.

För en timma sen, lite mer än 16 år senare, så satt jag vid middagsbordet med min mamma och pappa och vi började prata om våra gamla husdjur. Följande disskussion uppkom:

Jag: Undrar vad som hände med Tango.
Mamma: Han sprang nog iväg och hittade en ny familj
Jag: Nej, det hade inte kunnat hända. Tango hatade alla förutom mig.
Mamma: Nej då! Nu är du bara fånig
Jag: Men jag undrar
Pappa: Jag sköt tango! Jag och grannen stoppade ner honom i en sopsäck och knäppte av honom med grannens hagelbössa!
Mamma: Men Johan...

Alltså vafan? Dom sköt min katt och försöker fortfarande ljuga om det 16 år senare!

Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!