I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Besöks-förbjud!

Övrigt - Blandat

2008-01-01 13:37

Besöks-förbjud!

Yo whoa! tänkte fråga hur det funkar igentligen?  har just nu en jävligt jobbig jävel som jag skulle villja bli av med.  

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-01 13:39
jag tar 500kr
Get Random!

2008-01-01 13:39
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2008-01-01 13:50
Okej tack för svaren :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-01 13:54
Dom ska väl falla över att någon ska kunna tilldelas besöksförbud.

2008-01-01 14:36
va e de den jobbige killen gör då?

2008-01-01 14:42
Eller hur. Nu får du berätta
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2008-01-01 14:47
C-ro P15,Det är ingen kille utan det är min faster :S som är helltt jävla störd i skallen.

Och innan ni säger att jammen be hon sluta eller liknande så kan jag säga har jag redan gort, och det händer ingeting.

Men iaf så hon håller på att storma in flera gånger i veckan och skrika och gorma och kommendera en at göra si åh så, och hon går och rotar runt i lägenheten och fräser och är allmänt arg mot mej.

Och liksom jag får inte ens leva mitt liv utan hon har jävlat tagit över det ocj lört över mej, ja får inte ens städa eller handla eller ens skriva räkningarna själv. Utan hon är jävlat med hella tiden.

Och kanske inte hör hit men hon gör mej verkligen så att man vill bara ta livet av sej, just bara för att hon är så pass jävla störd i skallen, liksom jag hatar hon så pass jävla mycket så at snart slår ja ner hon.

Så just därför sitter vi och snackar om det hära på whoa!

2008-01-01 14:54
hon måste fått för lite kuk i sina dagar..

lycka till förresten!

2008-01-01 14:58
chana_masala,jao mest troligtt :) haha tack :P

2008-01-01 14:59
hehe du är 22. "you must act like a man!!" öppna inte dörren då hon ringer på?

2008-01-01 15:05
Jao vet att jag ska det ;) men hon ar juh som en nyckel tyvärr :(

2008-01-01 15:32
Ta tillbaka din nyckel?
FÖRORT

2008-01-01 15:54
kan juh göra det, men åh andra sidan så är ja så pass jävla arg så kommer mest troligt slå till hon!

2008-01-01 15:56
låter som du är en liten sissy. Säg åt henne på skarpen att du är 22 år och kan ta eget ansvar för ditt liv och om hon fortsätter att inkräkta i din lägenhet så hota med att ringa polisen, bryr hon sig inte om hoten ring isf polisen och säg att du har en objuden gäst i din lägenhet som vägrar att gå.

2008-01-01 15:58
polisanmäl kan du ju alltid börja med.
cry me a river!
--> thcrew

2008-01-01 16:02
haha det MÅSTE du ju få besökförbud för^^

2008-01-01 16:05
Rainman P23,Faktum är juh att jag har redan sagt till på skarpen, men hon fnyser bara mej upp i ansikte och fräser men inte gör du det. Men det dära me polisen har ja inte gort :S
joda,jao men på vilka grunder liksom?

2008-01-01 16:08
för att han går in i ditt hus utan tillåtelse och rotar igenom dina saker? har du tur kanske det räknas som inbrott också:P

2008-01-01 16:08
hon menade ja

2008-01-01 16:11
C-ro P15,exakt vad hon gör liksom, om än jag är hemma och hon har kommit in så gör hon det.

Och jag har stopat hon flera gånger och frågat vad fan hon håller på med, men äcklet bara forttsätter :(

2008-01-01 16:15
men fan ring polisen så fort hon sätter foten i dörren (fast först ber du henne att gå snällt å vänligt, fast de kommer hon inte göra men då kan hon inte försvara sig med att du inte har sagt ngt)

2008-01-01 16:31
Pappaz, och anledningen till att hon göra detta kanske beror på att du har nån form av psykisk sjukdom som arsperger, autism och egentligen behöver den hjälpen även fast du själv inte inser det?

2008-01-01 17:18
Rainman,haha du var ju rolig du. Och nej jag har inte nån psykisk sjukdom, så att vi får det klart. 

Näe anledningen till at hon är så hära är att min mamma har gåt bort!

2008-01-01 17:19
är det så inihelvete svårt att låsa dörren???????????
vad trött man blir på folk som inte kan stå upp och säga ifrån, vad är det som är så jävla svårt?
tror du att ett bösöksförbud genom polisen skulle göra saken BÄTTRE?

TÄNK OM
TÄNK IGEN

skeva jävlar förtjänar att bli körda med
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2008-01-01 17:21
HENNE HENNE HENNE!!!! FÖR HELVETE!

Toastare

2008-01-01 17:23
Varför ha hon nyckel till din lägenhet? Var är din pappa? Hon kanske mår dåligt över att din mamma gått bort och är rädd om dig... sätt dig ner och prata med henne och säg att du klarar dig.
Jag skyller allt på Emma!

2008-01-01 17:38
Ja hon har väll den för attt komma in när jag är borta eller liknande.  Näe min Pappa är också död :(

BountyBoo,Tror knapast att hon gör det!

2008-01-01 17:42
LVR: Jag tänkte precis skriva ett likadant inlägg..

för fan, HENNE!!!!
Toastare

2008-01-01 18:14
Pappz, om hon nu är den som finns kvar i din familj är det klart hon är rädd om dig. Sen är du ju vuxen och får sätta gränser. Vet du säkert att du är så pass vuxen att du klarar dig själv utan att någon håller koll på dig så du inte glider av banan? Säg det i sånna fall till henne och ta nyckeln, vad ska hon göra hos dig när du inte är hemma?

2008-01-01 18:45
BountyBoo,ja jag är hellt säker på det. Vad hon ska göra? ja de vet ja juh som inte men hon kollar väll till väll vad jag har handla och sånt hära shit..
Toastare

2008-01-01 18:49
Pappz, varför ska hon kolla vad du har handlat? Låter helt befängt att du gett henne en nyckel så hon kan kolla vad du handlat, speciellt när du är borta...

det låter nästan som hon behöver kolla till dig när du skriver.. faktiskt.

2008-01-01 18:49
Jag tror att det i grund och botten handlar om att hon tror att hon gör det som är rätt för dig, och kanske även ser dig som ett barn som behöver en "vuxen" som styr en lite eftersom dina föräldrar gått bort, även om du säkert är duktig och klarar dig själv egentligen.
Tycker att ni behöver sätta er ner och ha ett samtal som två vuxna, och om det inte går, ta tillbaks nyckeln så hon inte kan storma in hur som helst, men försök ändå ringa henne ibland och snacka så hon inte får för sig att du är helt förlorad typ.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2008-01-01 18:57
BountyBoo,Liksom inte vet jag väll vad hon gör när jag är borta :( och sen för det andra så har jag alldrig sagt att det är jag som har get henne en nyckel. Så kom nu inteå anklaga mej för det!

Brunsås,exaxt så dära är det, eller ligger till!
Toastare

2008-01-01 19:00
Pappz, om du inte har kontroll över nycklarna till din egen lägenhet när du är 22 år så tror jag nog att din faster behövs ;)

2008-01-01 22:16
Luktar troll...

2008-01-01 23:51
Byt lås?

2008-01-02 00:15
det stavas väll ändå förbud inte förbjud?

2008-01-02 00:27
Det stavas väl ändå "väl"?
Beat the odds like an abusive freak show owner

2008-01-02 00:40

Om jag skulle få gissa skulle jag gissa på att det har någonting med droger att göra. Och då inte att hon tar några utan att trådskaparen gör det. Antagligen därför hon är i lägenheten och rotar runt, för att se om hon hittar någonting sådant. Definitivt därför det är så irriterande att man vill polisanmäla. Självklart därför mostern inte bryr sig om hon blir polisanmäld för det är lite jobbigt läge för dig om hon skulle svara på polisens fråga "Vad var det exakt du letade efter?".

I might be wrong... but you're just plain stupid!
Toastare

2008-01-02 00:50
Supafly, jag tror exakt som dig faktiskt..

2008-01-02 01:31
ahaha, ja whoa är ju alltid whoa må jag då säga. Och måste få fråga hur f*n kan jag ta droger?? när jag är Straight Edge!

Med vilket jag menar är att jag tar inte droger och jag röker inte och ja dricker inte. Så hur sjutton kan du tro att jag tar det liksom? 

säg va f*n ni vill den enda  som är något i närheten är Brunsås, ni andra är ju hellt j*vla ute och cyklar och dömer mej alldels för mmycket så trakisgt.! men men Whoa har ju alltid vart shit så!
Toastare

2008-01-02 01:35
Pappz, okej då.. det är ju grymt :) Vi gissar ju bara som sagt.. men ta nyckeln då och sen sätter du dig ner och snackar med henne.

2008-01-02 01:50
Pappz P22 lugna dig och svaret på din fråga är följande: Ta nyckeln från hennes hand, stoppa sedan ner den i fickan(alternativt svälj) och kör ut henne, med våld om nödvändigt,sedan så låser du dörren.(då kommer hon inte in om hon inte är spiderman)

2008-01-02 12:28
byt lås på dörren om du inte kan ta konfrontationen?

2008-01-02 15:04

gör en polisanmälan om hemfridsbrott.. kanske svårt att ha några konkreta bevis för att fälla henne, men det får ju henne att förstå iaf

2008-01-02 18:51
Haha seriöst. När fastern ändå är igång kan hon väl lära dig och stava också? Du kan ju inte vara 22 år...
Redline MAdness

2008-01-02 19:18
Synd att nominering för årets mest skumma tråd inte kan lämnas in längre. Denna tråd hade lätt vunnit.
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse

2008-01-02 19:33
ge henne en box o säg bitch chill, or say hello to my big ass kökskniv?:)

2008-01-02 23:43
för att citera brunsås:
Tycker att ni behöver sätta er ner och ha ett samtal som två vuxna, och om det inte går, ta tillbaks nyckeln så hon inte kan storma in hur som helst, men försök ändå ringa henne ibland och snacka så hon inte får för sig att du är helt förlorad typ.

Funk Valley Records

Gratis musik, beats och trumsamples!