I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

jag har förstört mitt rykte

Övrigt - Blandat

   

2008-01-01 17:55

jag har förstört mitt rykte

måste bara slänga ur mig all ångest som jag håller på att drunkna i just nu...

igår hade jag sex med en kille som jag absolut inte gillar... och ett par timmar senare så hade jag sex med en av hans bästa vänner. ni kan ju gissa hur bra rykte jag kommer få nu. :(
jag vet att jag bara har mig själv att skylla, och jag har ingen jävla aning om varför jag gjorde det. enda bortförklaringen jag har är att jag var full men det räcker ju liksom inte.
det är redan en massa som har fått reda på det och mina kompisar ser ner på mig som fan nu och jag lär ju aldrig kunna skaffa några nya vänner i den här stan efter det här.

jag har sån sjuk jävla ångest. vet verkligen inte vad jag ska göra. har försökt snacka med den ena killen om att han inte ska gå runt och snacka om det med folk men han bryr sig såklart inte ett skit.
just nu känns det allvarligt talat som att jag måste flytta härifrån, men det kommer ju inte bli så enkelt eftersom att jag bara är arton.


ja... gott nytt år. jag kommer att spendera hela det här året ensam instängd i mitt rum.