I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad sliter ni in just nu

Övrigt - Blandat

2008-02-05 03:42

Vad sliter ni in just nu

Julian Red Hoboken. 2 - 3 månader
Smala raka jeans med lite extra tyg på innsidan av låren vilket ger en tapered look utan att det går ut under linningen sådär på utsidan vilket jag hatar. Får min röv att se asful ut plus ger fula lår.. Mycket mycket snyggt tyg med synliga ojämnheter osv, salvedge. rekomenderas!

ni då? om vi är ett par kan vi ju köra bild updates och grejjer, :)

2008-02-05 04:05
Acne Max Cash ≈ 10 månader

Svarta, rätt slimmade, vaxade jeans. Eftersom jag har en enorm kärlek till Dior Hommes "skrynklighet" vid foten så valde jag två storleker för stort i Length. Vet av gamla erfarenheter att det inte blir snyggt när man sliter för långa jeans men har en liten plan för det med.

Första gången jag sliter ett par svarta jeans och har hört många säga att dom får en ful grå färg efter tvätt så det här blir nog ett maraton som krossar mitt gamla rekord rätt rejält.
"Som klockrenh säger."
- oneoo

2008-02-05 04:18
Ah fan va snyggt det där lät! Jag har bara provat Acne Max en gång, dom var så fel på mig att chocken har hållit mig på behörit avstånd sen dess. Men jag vill ju kunna ha dom, på pappret är dom ju så bra...
Du lär ju lägga upp en bild? Hur blir slitningen när tyget är waxat? Vad är din plan för att deala med skrynklet? Tell me,

2008-02-05 04:22
Acne Max sitter som gjutna på mig. Acne Max bygger ju på att du är riktigt smal.
Dom är aningen stretch i vilket gjorde att jag vantrivdes i dom som fan i början.
Slitningen började med att man såg mycket av struktuen i tyget och att den vaxade "effekten" ökades vid slitningarna (lite underligt). Just nu har jag ine haft så mycket koll på dom.

Min plan är för lång för att skriva ut här just nu men den kommer komma så småningom.
Vad är ditt rekord för en slitning?
"Som klockrenh säger."
- oneoo

2008-02-05 12:40
Nudie thinn finn = vet ej hitta dem hemma var min brors kompis

är sjukt sköna, det är också svarta som klockrenh P1

Du är ett lat stycke mat!

2008-02-05 17:11

Dior Dauphine 19cm x2

2008-02-06 20:09
ett par acne-jeans som måste mjukas upp lite tror jag. det låter lite om dom när man går, typ i skrevet så låter det "flopp flopp" när man går, haha. någon som vet hur man fixar det? dom sitter ju bra annars, rätt storlek och allt men det där jävla ljudet går mig på nerverna ibland.
Moderator

2008-02-06 22:42
Samurai S0500xx

halvhög midja, lätt taper. behöll 36 i längden för samma stacks som det pratas om men är bäst genomfört av dior.
Har tyvärr inga bra bilder på hur dem sitter nu eller hur combs och stacks ser ut men det kommer kanske till helgen.
fick dessa i Juni, har vilat tre festivalveckor och enstaka dagar i förmån för mina Sugar Cane 1945 lee repro respektive  Sugar Cane okinawas

"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2008-02-08 19:50
jag sliter konstant in några par acnejeans. borde hitta annat jeansmärke, deras storlekar är ett stort skämt.

(annars försöker jag gå in ett par fantastiska grå sidenskor med 10 cm klack... dom är sinnessjukt snygga..)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2008-02-08 20:21
har hållt på nu 4 månder med ett par hilfiger jeans , hur länge måste man slita in dom för att få den där perfekta looken egentligen ?
Survival of the fitest only the strong survive.
Moderator

2008-02-08 20:28
afropolack det beror helt på vilka jeans du har. och vad din definition på perfekt look är? jag kör på ett år effektiv tid. sen vill jag vidare...fyra månader är där nånstans det börjar hända saker.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2008-02-08 20:34
Legoland: dina jeans är fan en fröjd för ögat. Den första bilden är helt outstanding. Sjukt sjukt avundsjuk just nu!

klockrenh: jag har faktiskt inget rekord, har inte hållit koll. De jeansen jag har slitit in har jag fått ge bort till brorsan pga jag tränat och gått upp en eller en och en halv storlek ungefär. Jag är inte säker på att mitt mål är att slita dom här länge. Kan tänka mig att en rätt subtil effekt kan räcka. Sen vill jag prova ett par japanska jeans, nu efter att ha sett legolands jeans. Har du bilder på dina förresten?

Till er andra vill jag också uppmana om lite bilder.. please

2008-02-08 22:59
Edwin Ed-55 har jag precis slitit klart. Letar efter ett nytt par nu..
www.projectedwin.blogg.se