hur ska erat lov se ut?
händer under lovat nu då:)? sj har man utegångsföbud i 2 veckor haha:D känner mig som 12 år.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lov?
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
Vad har du gjort?
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
Lov hehe, på den tiden man hade det fick man inte gå ut för att man var tvungen o plugga upp vissa ämnen pga kass hjärna :\
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad är det för lov? påsklov?
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
sportlov. påsklovet brukar infalla vid påsk;)
kan väll fan inte va påsk redan?
"life's a garden, dig it."
aha... men sportlovet brukade va v.10 komemr jag ihåg. vad är det för vecka nu?
"life's a garden, dig it."
vecka åtta tror jag. och det är 2 veckor kvar tills jag har sportlov iaf. så det du säger stämmer säkert
Balhoo och YoL Vi helgarderar oss. Jag tror det är v.9 Har inte lov men vore ju soft med lov haha :)
"Som klockrenh säger." - oneoo
varför har man inte lov i eftergymnasiala utbildningar? har bara sommarlov och ett pyttekort vinterlov. vill också ha sportlov och åka till fjällen!!!!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Åre i en vecka! fan sluta whina och säg va ni ska göa ist..
thailand två veccoor ;);)
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
åh vad jag saknar sportlov. bästa loven. (själv sitter jag på jobbet/skolan och gör budget för nästkommande verksamhetsår. spännande...)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
sportlovet är ju olika veckor i olika delar av landet... göteborg har lov den här veckan (v. 7). Själv jobbar man men nästa vecka och veckan därefter har jag semester och ska till usa och till aruba yeayy! :D
...looking more like 5 cent
fan, det skulle inte sitta fel medd ett "lov". back in the days
work some magic
jag har "lov" både denna och nästa vecka. vilket innebär att jag inte har några föreläsningar. istället ska jag sitta på egen hand och analysera "Borgerlig offentlighet" av Jürgen Habermas. om någon har läst den och fattat så e det bara att hojta till!!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Lov ...those were the days. Själv har jag tonvis med jobb comin' up. När är lovet?
Toastare
2008-02-12 09:52
det enda jag har är jullov på två veckor.. eller nu har jag inga mer lov, för jag tar examen i maj.
Jag skyller allt på Emma!
Det blir juu till att nörda vid datan och festa:D
som en en veckas helg:D
soft med lov...det bästa är ju att jobba flextid då har man alltid lov
Instämmer, sweet med lov.
Toastare
2008-02-12 11:59
om jag inte hade praktik hade jag haft lov.. för min utbildning är ett långt lov.
Jag skyller allt på Emma!
jag har inte lov men jag är sjukskriven så de blir lov endå för mig
aja .. sommarlov längtar man te iaf..
får man fråga varför du har utegångs förbud?
Nae men jag har sal tenta på torsdag och får en hemtenta på fredag som man har en vecka på sig att göra, gött? Men blir en tripp hem den 21 över helgen:=)
DIF!
hum, sooova:D vaknade precis:)
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Jag ska kalasa och nörda, det är skiten :)
I tego arcana dei!
samopo P2 vadå känner dig som 12? Du är ju bara 2, du kan inte veta hur det känns att vara 12.
jag har inget sportlov längre^^ annars hade ja väll knegat.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
men va fan.. visste inte folk att alla inte har samtidigt? runt göteborg har man vecka 7 (alltså nu) och stockholm en annan vecka, skåne en annan.. är väl för att skidorterna inte ska bli överbefolkade av alla sveriges barnfamiljer samtidigt.
GEE MIG LÖV! Nä, uh, jag har väl inget lov tror jag... Moving on, så att säga.
Ni ska dricka ÖL jag ska jobba, kuk
Men lika glad är jag för det!
Twintips och vara med flickan :]
det ska vara chill
Meep meep
Graffare
2008-02-12 19:29
jag ska plugga upp och tenta av 3 kurser x)
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Jag åker till norge och utvidgar min sinne.
skulle åka skidor, men bröt nyckelbenet för nån dag sen så kan inte :(
Jag ska vara med flickan och hänga med gänget och självfallet dricka en avsevärd mängd maltbrygd.
Thailaaaaaaaaaaand :D:D:D:D tänk när ni jobbar ligger jag på stranden , aah
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
varför jag har utegångssförbud är : me have been olaglig verry mycket
Får man skratta samopo? Äh, jag gör det ändå!
spliff macht frei
kör hårt;)