I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vill du bo med mig?

Övrigt - Blandat

   
Moderator

2008-02-12 22:20

Vill du bo med mig?

Hej Whoa.

I mars ska jag börja hyra en lägenhet i andrahand (vitt kontrakt).
Det är en trea i Hässelby Gård, ungefär fem minuters gång från tunnelbanan. Antalet kvadrat är jag inte säker på, men jag skulle gissa på mellan 60-80.
Möjlighet till 100/24 bredband finns (och kommer troligtvis vara det som beställs).
Rummet är omöblerat. Jag har heller inte enormt mycket möbler så har du en soffa eller så som du vill ha i vardagsrummet är det helt ok.



Vad är jag för filur som letar en inneboende då?

Ja mitt namn är Fredrik och jag jobbar via ett bemanningsföretag lite varstans i Stockholm.
Tränar kickboxning så många dagar i veckan som möjligt. I övrigt gillar jag att festa och lyssna på musik, som de allra flesta.
Har även ett intresse för rollspel, men det har jag inte fått så mycket utlopp för på senaste tiden.


Vad vill se hos dig?

Du får inte ha några djur. Jag tycker om djur men anser att det blir för mycket besvär att bo med dem, även om det inte är jag som ska ansvara för dem.

Att du tar droger då och då är inga problem, det får dock inte vara någon daglig vana. Den sortens sätt att leva har jag fått nog av.

Ser gärna att du är en sån som plockar och diskar undan efter dig direkt. Åtminstone vad gäller våra gemensamma utrymmen, ditt eget rum får du hålla precis i vilket skick du vill.

Det känns viktigt att vi ska komma bra överrens. Vill helst (inte nödvändigtvis, men helst) bo med någon man kan umgås och trivas med istället för att bara bo med.


Hyran ska precis till att ändras men kommer förmodligen hamna på 5333. Vi kommer att dela den, internet, eventuell tv och hemförsäkring rakt av på hälften.
Jag vill ha 1500 i deposition och det kommer vara en månads ömsesidig uppsägningstid.


Undrar ni över något mer är det bara att skriva här eller pm till mig.
Jag ber om ursäkt om jag har uttryck mig lite otydligt, känner mig lite ostrukturerad i huvudet just nu. Men som sagt är det bara att fråga om något är oklart eller om jag har missat att ta med någonting.

Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick