I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

UFO tråden Tror ni på UFO:n o utomjordingar eller är vi ensamma?

Övrigt - Blandat

   

2008-02-22 19:45

UFO tråden Tror ni på UFO:n o utomjordingar eller är vi ensamma?

Jag var bara tvungen att skapa denna tråd.

Av alla de bilder o filmklipp som finns på UFO:n o alla de experter man pratat med tror ni fortfarande inte på UFO:N eller inte?

Min uppfattning av sveriges befolkning (samt större delen av västvärlden) anser att UFO:n inte är riktigt o att alla bilder o filmer är fejk.

Vad är eran åsikt på det hela?

Jag själv tror inte att vi är ensamma i universum o ja, jag tror på utomjordingar o hela rubbet...

Jag försökte övertyga en vän till mig som är UBER skeptisk till allt det, att det finns ufon.
Hans svar var att det är inte möjligt att färdas så o så snabbt från en planet till en annan o sedan "varför skulle de komma hit?"

Tycker det argumentet känns för svagt, om man tänker på ett annat vis som t.ex. att bara för att vi människor inte har kommit långt i våran teknologi i färd med rymdskepp o annat skoj o för att proffesorer säger att det är en liten chans att det finns liv på andra planeter som jorden.
UNIVERSUM är gigantiskt o varför skulle inte det finnas andra högre utvecklade varelser än oss?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.