I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Finns det något hos dig själv som du är stolt över?

Övrigt - Blandat

   

2008-03-03 05:03

Finns det något hos dig själv som du är stolt över?

Alla vi har väl något som vi gjort/sagt, egenskap, förändring odyl som man är stolt över.
Låt mig höra vad ni gjort som gett erat självförtroende en kick uppåt.


Jag själv är stolt över att jag lyckats reda upp mitt liv såpass mycket att jag mer eller mindre klarat mig ur en depression. För mig känns det som jag har börjat om på nytt, jag har en egen lägenhet som jag kan inreda hur jag vill utan att någon kommer med invändningar som skulle få mig att ändra på hur det skall se ut. Jag kan klä mig hur som helst utan att någon säger något, kan komma hem när jag vill utan att ha någon svartsjuk vill leka frågesport.

Eftersom jag mår bättre nu så märker jag även att mina hundar mår bättre. Mina vänner berättar åt mig att dom tycker jag har gjort en stor förändring hos mig själv än för 1 år sedan, enligt dom är jag gladare, roligare och mer omtänksam person. And I like it!
Jag tycker personligen att jag har förändrats som person och är en mycket positivare och omtyckt person än vad jag var för 1 år sedan.

Och jag har en pojkvän som ställer upp närsomhelst, jag har roligt med honom och han delar det mesta med mig såsom jag delar det mesta med honom.

Det finns mycket om mig själv som jag är stolt över, men nu vill jag höra era berättelser!

"if you cant beat them, join them"