Nyhet: Sex & Samlevnadsforumet är uppe
April, april din dumma sill vi kan lura dig till vilket forum vi vill!!! // Whoa Admin Crew För er som verkligen vill ha ett sexforum: www.rfsu.se
Hahahaha, trodde ni admins hade fått fnatt, var påväg att hungerstrejka i ett halvår!!!!!
What I said, yo!
Hahahahaha! Grym bild också!
I tego arcana dei!
Muhawhaw! Hoppas någon börjar gråta av besvikelse. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
GAH! Hjärtat i halsgropen och ett avgrundsskrik!
bästa aprilskämtet hittills! :)
you know i spell girl with a B
jag gick på det, fan va sjuka trådar det hade blivit.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hewhewhew :D
Look with your own eyes - See with your own mind
Det är liksom lite av hela poängen, att ni ska gå på det :)
fan vad onödiga trådar det hade blivit. "Missionären... och sen??!!!" "Hur deepthroathar jag?!" "Min flickvän vill ha trekant, vi och en annan kille!!" "Bajs på snoppen, vad göra?" "Mitt ollon sprack!!!!!!!!!"
What I said, yo!
hahahaha bajs på snoppen vad göra???? snälla whoa hjälp mig jag och min tjej hade analsex och nu är det något brunt kladdigt på min snopp???? HJELP
Haha jag som trodde på detta.
-
PhilAhz0phee F22 Kan tänka mig värre :)
"Hur pass accepterat är egentligen tidelag i vårat samhälle?"
"Vad är det som luktar illa på min snopp?"
"Hur liten snopp är minsta normala?"
"Hur stor snopp måste man ha för att få barn?"
"NÅGON SOM VILL KNULLA?!?!??!!!ett!!1?111!!11!!!!!?!!?!?!111!!!!1!1!"
I tego arcana dei!
Ja, om dom skapar hemska rubriker, då lär det blir MÅNGA omreggade jävlar nej fyfan, hoppas det aldrig händer....
What I said, yo!
Hahahahaha okej, jag gick på det... Hade iofs varit kul med ett sånt forum, varför inte
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Alltså, fan ta er, hahahaha! :D Jag blev fan helt till mig, jag gick på det så jävla hårt verkligen, hahahaha! Skitbra! :)
Toastare
2008-04-01 14:32
hohoho, det här är så kul. Jag ska skaffa barn endast för att kunna lura dem. Ni får vara mina substitut-barn så länge!
Jag skyller allt på Emma!
haha fan ta dig!
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
Haha shit blev fan riktigt sur där att ni tog det och inte Mat&dryck forum, fisken gjorde det inte bättre :(
^ Smart sagt.
var nära på en avregg, nice one :)
No cake for the impurity!
Thank fuck for that.
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
jag blev banne mig lurad.. känner mig förnedrad
http://www.homage.nu/
sämsta aprilskämtet, ingen humor i huvudtaget i inslaget
hittar inte forumet?
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3) /Tjalle -08
fan, jag kan inte heller hitta forumet. Har kollat hela listan säkert 200ggr nu. Antar att det har blivit något fel, bara så ni vet...
"jag är som den värsta actionfilmen från usa"
haha. riktigt bra april-skämt. bra jobbat whoa, nu har ni även krossat alla förhoppningar som folk haft på ett sånt här forum. oj vad det kommer bli livat om mat & dryck införs. det hade nästan varit ett bättre april-skämt om ni lurats att det skulle komma, fast då hade jag blivit lessen då jag vill ha mat & dryck på riktigt, men det matchar ju till sillen iaf :) BountyBoo: Om vi är dina substitutbarn, skal vi börja kalla dig MammaBounty eller MammaBoo nu då eller?
testie X18 Du hade sannolikt förstått humorn i det hela om det inte vore för att du faktiskt på fullt allvar ville ha ett sådant forum på whoa ;)
Look with your own eyes - See with your own mind
fan också! 1-0 till Första April =(
lite synd att det inte startades en sådan del där det stod i regel-topicen att det var ett april-skämt dock, hade varit ännu roligare då och så hade man fått se hur många som gick på det genom att se vilka som startade trådar
hahaha lolerts
Min tro är starkare än din övertygelse.
Pendragon, det är jag inte intresserad av, ser fortfarande inte vart humorn ligger.
hahah fan va sur jag blev först. tur att de bara var på skämt
"life's a garden, dig it."
humorn ligger i att folk blir glada då de tjatat om detta i flera år och sedan blir besvikna, klassiskt april-skämt
Redaktionen
2008-04-01 15:47
GAH! Det var inte kul! Sånt här måste ni ju förvarna i alla fall oss moddar om!
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Haha, du fick mig. När jag såg blogginlägget så kolla jag runt och kunde inte hitta forumet. Riktigt bra skämt.
sluta jiddra, börja trolla!
Vafan då, jag såg värkligen fram till alla fina trådar med tysk härkomst =/ Nåväl, april april
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Vafan, haha ;D
ja blev lite lurad trodde forumet kommit... så ja ba aha.. får kolla in de sen då. kolla istället tråden om vad folk hade blivit lurade av och eftersom massor skrev "av whoa" så fattade jag att de var det här var whoa's april skämt :P peace!
Sleep is the cousin of death
haha . fan, blev så jävla förvånad! You got me!
Tüffü was here!
haha denna gick man ju på
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
HAHAHAHA väntade mej inte ett aprilskämt från whoa, men ni lyckades lura mej :D hahaha fan ja har inte lurat nån än :P
Tur som faan att det inte var matforum ni skojja med iallafall, då hade jag hängt mig. :DD
be the change
Haha, rätt kul faktiskt! :)
Men jag måste ändå länka en sida som jag vet har ett sexforum, för att tillgodose alla som blev besvikna av detta brutala aprilskämt! Fördelen med deras forum är att man kan smygläsa utan att vara medlem.. men det är bara intressant(?) första gången.
http://ungdomar.se/forum.php (Lite kul att dom diskuterar samma fråga som vi gör här i Blandat, om varför tjejer bara vill ha badboys.) :)
Fan vad ovärt skämt. Ni lurade mig :(
Hahaha, jag var nära att säga upp mig från whoa!
BLOD
Producent
2008-04-01 16:56
haha, I got punk'd!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se