I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den stora studenttråden, 2008!

Övrigt - Blandat

   
Skivsamlare

2008-04-24 20:19

Den stora studenttråden, 2008!

Ja. Jag tror inte det finns en tråd av samma slag (?!).

Nu är det snart dags. Vad blir det efter skolan? Vad ska ni klä er i på "the big day"? Något speciellt roligt/sjukt/tråkigt som hänt under era 3(+) år på gymnasiet? Något ni ångrar att ni inte gjort? Ni fattar vinken!


Själv blir det inte mkt efter skolan som det ser ut nu. Ska sommarjobba som receptionist på jobbet där jag extraknäcker nu. Samt besöka storsjöyran, kanske åka utomlands. Efter sommarn ska jag fortsätta jobba som jag gör nu (3 kvällar i veckan) samt söka något annat jobb. Är så otroligt less på skolan nu. Har några tunga uppgifter jag måste lämna in innan den 15e maj för att få ett slutbetyg. Men det ska nog gå vägen :) Önskar dock att jag hade slappat mindre och lagt ner mer tid så här i efterhand. Men det känns så jälva skönt att det snart är slut :D

För mig blir det bara "vanlig" setup med kavaj/slips/ngra finare byxor på själva dagen, sen blir det något stiligare på balen. Våran klass har dock inte fixat ngt PA till flaket än :O Ingen som orkar riktigt tror jag.

Nämen hur blir det för er? Skulle vaa roligt att höra vad folk har för tankar. Några av mina polare som gick ut förra året kom just hem efter att ha jobbat och bott i Australien i snart ett år. Massa olika ströjobb på caféer o shiet. Det skulle faktiskt vara coolt :)

Wall of text!!

Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss