I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2008-06-09 17:19

Big foot

Idag var det min första dag på jobbet. Efter att jag kommit dit och suttit och pratat lite med grabbarna i fikarummet ett tag så var det dags att plocka på sig lite jobbarkläder och börja jobba. Allt gick fint fram tills jag stog där och glodde på skohyllan i hopp om att hitta ett par skor i rätt storlek. Jag letade och letade, men till min besvikelse så var dom största skorna i storlek 44. Jag skrattade lite för mig själv och undrade om det bara var tjejer på arbetsplatsen, så jag frågade runt efter ett par 46or. Jag såg hur alla skrattade åt mig inombords. Dom trodde att jag drev med dom, dom trodde typ att jag var från Mars. Det hela slutade med att chefen åkte iväg och köpte ett par nya åt mig.

Detta kändes lite underligt då jag i hela mitt liv mobbat killar som har mindre än 44. Jag menar, hur manligt är det med ett par skor i storlek 43/44?

Så, vem är från Mars? Jag eller mina arbetskamrater?