I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Halvt ångest..

Övrigt - Blandat

   

2008-06-14 22:56

Halvt ångest..

Goddagens.. Jag sitter i en liten knepig sits. Jag är.. Hittar inte ordet för det, det ligger så långt bak på tungan så jag orkar inte få fram det. Jag är sjukträdd att dö.. När man är gammal, jag får redig jävla ångest bara av att slänga en halv tanke på de..

Och sen får jag verkligen ingenting gjort om dagarna heller! Har en flickvän, en underbar sådan också, men känns fortfarande likadant.. Sen har jag sagt upp kontakten med alla mina så kallade "vänner" p.g.a att de var inga riktiga vänner, då jag söker någonting äkta, som man kan snacka med allt om.. Och jag får sån jävla ångest av att vara själv, känns som att jag slösar bort den korta tid jag har. Har ingen hobby, är inte ett dugg intresserad av sport eller så.
Jag "rappar" dock. Jag är inge vidare, men jag skrev väldigt mycket förut, men nu har jag fastnat och det känns fan inte bra de heller..

Sitter ni fast i samma klister? Vet ni något som hjälper? Tack på förhand!

Vila i frid, Andrés 'Grioa'.