I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

3 frågor!

Övrigt - Blandat

2008-08-08 00:04

3 frågor!

tjenna! har några frågor!

1: hur går man så att jeansen inte blir slappa ? så dem håller formen och inte bara lägger sig nere vid skon!

2: vart hittar man stora baxten linnen? (inom sveriges gränser)

3: hur tvättar man ett par tyg skor så dem inte tappar färg eller något annat?

promoe sköt palme

2008-08-08 00:15
beror på hur materialet är på byxorna
Obey the pug

2008-08-08 01:03
haha okej jag har ingen aning om matrialet men det är ett par vanliga jeans iaf från svensson!
promoe sköt palme

2008-08-08 01:06
1. Tvätta dom utan sköljmedel, man ska aldrig tvätta jeans med sköljmedel - ifall du nu gör det.. :)
2. ingen aning om va de e ens.
3. hade bara tagit handtvätt om du e rädd om dom annars ta handtvätt i tvättmaskinen (välj de som program om du har de)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-08 01:24
okej tack för svaren sen såg jag mitt grova stav fel det ska stå basket linne o inte baxten! men hand tvätt har inte funkat så, men men!
promoe sköt palme

2008-08-08 03:00
footlocker har basketlinnen i gallerian i sthlm
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2008-08-08 14:34
synd att ajg bor i skåne då men ajg får kolla in där när jag har vägarna förbi sthlm
promoe sköt palme

2008-08-08 15:46
sns hade förut va ju isg oxå i sthlm , men kan ju hända att dom har kvar i malmö
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2008-08-08 22:50
Svar på fråga 2:

http://basketballshop.com/

Svensk sida som jag handlat från själv, fick grejerna snabbt osv :)

2008-08-09 09:45
bor du i malmö kan du ju iaf kolla in big apple.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2008-08-09 11:33
1. Du kan inte gå på ett speciellt sätt för att förhindra att byxorna "lägger sig" vid fötterna. Antingen får du vika upp/vika in byxbenen en bit eller så får du gå till en skräddare och lägga upp dom för en billig peng.

2. Ingen aning, det är det fulaste man kan ha..

3. Du ska kunna tvätta tygskor(dvs. endast tyg och gummisula) i maskin. Det finns annars tvättpåsar du kan använda dig av.
va?

2008-08-09 16:29
Tvätta dom utan sköljmedel, man ska aldrig tvätta jeans med sköljmedel - ifall du nu gör det.. :)

FEL, man ska aldrig tvätta jeans. Vädra dom eller dylikt är på sin höjd vad man gör. Jeansen förlorar riktigt mycket kvalite när du tvättar dom, även om du skippar sköljmedel.
Keep crushin'!

2008-08-09 18:20
Stizze P23: ska man gå runt skitig elr dumhuvud
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Moderator

2008-08-09 23:24
Stizze. det där är trams klart man kan tvätta jeans det är snarare tvärt om att dem lättare går sönder om man inte tvättar. stärkelsen sliter fibrerna dessutom sitter bommulsfibrerna lösare ju längre man använder dem vilket leder till mer slitage på själva tyget (inte att förväxla med blekt indigo) man får balansera det efter hur dem "bleks" och används.
men det är bara jeans arbetskläder och dem tål en del stryk.
(söndrigt tangentbord har kopierat in punkter och sånt)
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2008-08-11 02:17
tack för svaren! vågar in tvätta skorna i tvättmaskinen dock för jag tror att dem kan tappa färgen lite! och tyvär hitta jag inte det linnen jag är ute efter. och håller med att det är fuly med basket linnen men ska ha den utanför jackan när jag åker snowboard! men jag ska ta en titt förbi big apple!
promoe sköt palme

2008-08-11 13:51
och håller med att det är fuly med basket linnen men ska ha den utanför jackan när jag åker snowboard

haha, samma här, därför jag köpte mitt. men kör med några underställ istället. utanför jackan är inte alltför snyggt... bara min mening :)

2008-08-15 00:45
Ch1ll

jo men jag har redan ett som jag har under fast det vill jag inte ha utanför! (för det är ett oxborn linne(tävlings linne) så det skulle se löjligt ut :P)
promoe sköt palme