phatie jag tror du missförstår litegrann. de där juicerna är till för att ge dem och dig det dagliga intaget av essentiella vitaminer och mineraler, och det behovet är samma för alla människor, oavsett om du är gravt överviktig eller en vältränad veg. det finns ingen mirakelkur för att få bort onödiga ämnen i din kropp, som för de allra flesta antar jag handlar om lite för mycket fläsk runt buken eller förkalkade blodkärl vilket det låter som inte är ditt problem. du behöver, om än inte daligen, så åtminstone regelbundet intag av järn, vitamin b eller vad det nu handlar om för att inte drabbas av bristsjukdommar, överdrivet intag en gång i månaden hjälper inte. mycket av det där programmet handlar om är väl också att fet mat utan fibrer kan ge dig rätt kass mage med mycket diarre/förstoppning, och bl.a. frön och liknande kan ju hjälpa till att ordna upp det. äter man ordentligt och tränar ordentligt så behövar man ingen detox, vilket jag skulle vilja påstå är ett påhitt utan nån som helst grund i verkligheten
http://www.kommandot.se/wp/