I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Svenskar med Invandrarbakgrund.

Övrigt - Blandat

   

2008-09-02 19:52

Svenskar med Invandrarbakgrund.

Kanske inte är den bästa Topicen man skulle kunna komma på men vafan.
"Varför skriver denna svennen ett sånt är inlägg?" tänker nog som flesta!
Det va så att jag kom och tänka på en kommentar som jag såg på Youtube för ett tag sedan som va ungefär såhär "jag är född i ett land jag aldrig kommer att vara en av er/dom"
Kommer inte riktigt ihåg sådär ordagrannt men nått i den stilen.
Som jag tolkade det så va det att en med invandrar bakgrund skrev att han är född i sverige men aldrig kommer tolkas som en svensk.

Själv kanske jag inte direkt är guds barn och har vart så rättvis mot alla folkgrupper och jag har vell slängt ut mig nått annat dåligt ord när man snackar men kompisar osv men är man dum så är man. Jag fick en bra kompis på gymnaset som var utav invandrar bakgrund och va satt på murbruk på tegel. Vi båda älskade stand-up och your momma skämt så varje gång vi drog igång så va det bara vi två som skrattade till vi höll på dog medanst alla andra frunderade vad vi hade rökt på lunchen.
Kanske vart lite långt men min fundering är ändå, folk med invandrar bakgrund, känner ni er ej som svenskar?

detta kanske va ett dumt inlägg men man måste ju fråga annars får man inget veta. (förlåt om jag råkade förolämpa någon, inte med mening)

Peace.

There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2!

-Katt Williams