I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Porrsms - Telefonterror again!

Övrigt - Blandat

   

2008-09-17 20:37

Porrsms - Telefonterror again!

Hoho! Hade en tråd om att något företag ringde mig och la på luren förut, nu är det ny telefonterror på gång!

Har börjat få massa jävla sms hela tiden från något 72***-nr. Står liknande "Smala heta tjejer" + en massa annat relaterat till porr då, sen en länk till sidan deras hemsida. När jag berättade för flickvännen min så fick jag komentaren "du har väl varit inne på många porrsidor", några dagar senare började hon också bli terroriserad. Alltså vad i helvete är det för jävla skit som skickas ut igentligen?
Blir trött på sån här skit.. NEJ, jag har inte reggat mig på en porrsida så nu är det sagt. Någon annan som får dessa utskick? Inte för att dem är speciellt jobbiga (är ju bara att radera), utan mer att jag undrar var dem fått mitt nr från..

Måste ju vara fler än mig som fått detta eftersom flickvännen även fått dom..
Så kom igen, någon som vet vad detta är för skit den här gången då?

Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...