<3 på den bilden
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahaha, awsome!
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
OH YEAH! ;p vinner jag årets pose? :)
KaptenKrok P23 : Du får ha den som visningsbild om du vill:) haha
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Änglalik: Årets pose? Missade du Nynge's bild där uppe eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja, min pose är snygg. det vet alla om
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Jag ska flytta till Göteborg tror jag.
Innan utgång, :)
www.myspace.com/lizenmusic
Toastare
2009-03-28 14:24
Man kan inte länka från speedyshare då det är en download site.
Jag skyller allt på Emma!
I got it from my mama . moncans.blogg.se
detta är jag
SkadegladsBack F18 Hej Pippi! raeka P19 Du ser att ha satt nåt i halsen.
Im the motherflippin...
helt ärligt.. kan man ha ett sötare/snyggare/(valfri komplimang) ansikte än SkadegladsBack?
Ch1ll P17 Jadå, kolla på camillannn!
be the change
Egorius P30 ; ja, det var en seg jävel :/
bäng
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Queff P21 Hahaha.. Skönaste bilden i den här tråden.. No shame in the game xD
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
från i helgen.
Jag ändrade mig, Queff är snyggast i tråden!
Öl like whoa!
(urklipp från bild tagen av Zoned)
Delam tange barat
Oh, vi ska vara försiktiga med att offentliggöra de där bilderna.
One chapter a day
Zoned Jag tar bort om du misstycker. Trots allt är det på min egen bekostnad den här? :)
Delam tange barat
Nej nej den är lugn =)
One chapter a day
Hahahah! Nerå när jag iinte r rödhårig och ser ut som pippi ser jag rätt normal ut ..
(Inväntar raggningsförsök av Ch1ll)
Jeppehehe Ja - nu jävlar sitter jag och väntar !!
SkadegladsBack F18 jaha här var vi söta.. när ska vi ses? :)
På TV!
Blunted in stockholm
Moderator
2009-04-02 20:23
Jag måste bara få skriva att du är grymt söt skadeglad, vi kanske ses någon dag annars får du ha det bra. =)
//TW
Skadeglads.. How u doin;)
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
byt namn på tråden till "Ragga på SkadegladsBack" :)
Ey sluta stöt på skadeglad.. Skadeback.... va säger du... en date me mig?
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
jeppe ragga och ragga.. jag kallar det att göra som app i lyricism: "ge propps där propps förtjänas" ;) SkadeGladsBack okej, du får två bara för att du fick sitta i förtvivlan och vänta ett tag: "Tänk om livet va ett spel å du va tärningen. Då skulle jag pussa på dig för tur, rulla dig runt på bordet å hoppas på sex." "Jag slår vad om en kyss att du inte vågar pussa mig" skämt åsido.. ärligt talat så är jag inte mkt för raggningsrepliker förutom på skämt. men första gången kommer förr eller senare, som jeppehehes sexdebut. :)
Lat jag med ;)
Zivela Srbija
Den enda bilden jag har är denna som va lite test skit för min blogg men men det får väll duga.
Hahaha Jeppe!!!! Men att Ch1ll har fattat tycke för damen i fråga är inte obefogat. I Tv-spelet Madden så kan man göra egna spelare, där man placerar poäng på diverse abilities, så att en spelare blir: Snabb, Stark, Agile osv osv. Man kan alltså inte sätta 100% på dom olika egenskaperna. Om man applicerar detta på verkligheten så skulle jag misstänka att Skadegladsbacks "användare" (föräldrar) har fuskat med poängen man får dela ut och på så sätt satt 100 på alla estetiska attributer.
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Redaktionen
2009-04-04 00:43
djureri raggar du så på riktigt?
namaste
Nej, eller jo, eller spelar ingen roll vad jag säger... faktiskt...
Djureri brukar ragga på mig med såna fraser. Senast igår skrev han på MSN: "Har du sett Mega Man när han laddar upp sina skott så det blir en STOR blå boll? Så är det i min kropp, har inte haft sex på flera år för att kunna explodera inuti dig Jespher.."
Redaktionen
2009-04-04 03:53
"you make me wanna haadoken baby"
namaste
Vad pinsam du är jespher... ;(
åhja djureri, visst är det lite gulligt ändå :p
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
haha kanske.. :)
vilket program går SkadegladsBack F18 på och när sänds det ?
http://www.aktivdemokrati.se/