Government F26 har helt missat att du tagit bort dreadsen? ;o längesen?
Camillannn haha jag är inte ute i svängen så mycket längre :P Ja det är snart ett år sedan dom rök. Satt en hel vecka i sträck och trasslade upp dom. 9 år satt dom där, det var 8 år för länge hehe.. Vad fin du var på dina bilder förresten!
camillannn vi borde hänga någon dag, då kunde du få se min självlysande klocka Government vi borde hänga någon dag, då kunde du få se min självlysande klocka på camillannn
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella, Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
jag har gjort det förr men glöömt bort. Hur fixa man in bild så den syns på engång? Ge mig länken till det.. för jag ha glöömt.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
LillJ: du klistrar bara in länken och trycker på "bild"
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
Government näe har nog inte sett dig på år & dar faktiskt! höhö. men du såg najs ut i håret efteråt iaf! ah, kan tänka mig att det var drygt as hell o trassla ur dom! hehe tack så mycket!ayatolla självlysande gillar vi! ännu en plan! wouhw
jovana är så söt att jag vill nypa hennes äppelkinder :D
Delam tange barat
rachel, tack hehe. mina kinder är mkt nypvänliga. hände senaste igår på samma fest som bilden är tagen
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pallar äpplen på Kreta...
BOIA CHI MOLLA
Och då man egentligen inte ser ett skit på den lilla bilden hittas en större version
här !
Mig hittar ni närmast kameran, med luva uppdragen för att överleva dödsregnet.
Look with your own eyes - See with your own mind
Du står på någonting eller? Du ser ut som gulliver i lilleputtland, dubbelt så lång som alla andra.
Haha, det tänkte jag faktiskt inte på... hmm, jag måste ju nästan stå på ett trappsteg eller något. Annars vore mina smalben typ 80 cm långa ^^
Är lite borta där dock (Inlägget ändrat av PenDragon 2008-10-06 03:09:40) Tyvärr var din bild alldeles för stor, dvs. det tog lite för lång tid att ladda (och slöar således ner tråden för mycket). Gör ett nytt inlägg med en bild av mer resonabel storlek, eller skicka länk med en sådan till mig så editerar jag ditt inlägg igen :)
Live Hard, Die Young
men jag har ingen länk till bilden. Måste göra om bilden till en länk, det är en sådan sida jag behöver adressen till..
LillJ http://www.imageshack.us/
tror inte det här kommer funka..
jofan de gjorde de, dock utdragen! tråkigt.. min jacka jag ska köpa :D soooftish..
hittade en hjärtsten.
min pappa är så cool så han förtjänade att få synas.
Mojito is not a gaydrink!
(Inlägget ändrat av Baboso 2008-10-06 16:18:05)
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
ibland är jag dubbel och har ett jävla vilt hår:
MOTLJUS!
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
har en likadan adidas tröja som dig LillJ! wihuu
Hangaround
2008-10-06 22:23
vad är det för något? jag väljer mellan en val, ett ansikte eller någon slags karta.
One chapter a day
Hangaround
2008-10-06 22:32
haha, det är ett ansikte..blev inte så bra dock.
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
Inte så bra bild, men.
Jackan är av märket Morphine och är beställd från kina, kommer tyvärr inte ihåg var. Halsduken har mamma stickat på min begäran :)
stigili dang dang didan
BöKCreW jag tror du blandade ihop denna tråd med Dagens Outfit
One chapter a day
jag tror du blandade ihop denna tråd med Dagens Outfit Jag skrev i båda.
(fniss)
stigili dang dang didan
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)
Usch, så tråkigt jag har här mitt i natten. Tur att jag har mig själv och mig som sällskap!
Kan hända att jag länkat dessa tidigare, men vi kör ändå.
Före karaoke
Efter karaoke
tre trötta själar försöker äta frulle i berlin. jag = längst till vänster.
Baboso dags att raka pungen?.... jag har pubishår :)
en sån där foll gobbe vettu
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
moufassa : men tjena;)
http://www.tweenerpie.blogspot.com
jag vet inte varför men varje gång jag ser moufassa (vilket är med bra jäkla mellanrum) så inser jag att han aldrig kommer vara ful i mina ögon fastän jag någonstans kämpar med att få honom till en ful kille. helskumt.
moufassa är fortfarande den absolut snyggaste killen på whoa!
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
sorry guys, men moufassa är min ;). kan vi låtsas ialf..
Filbunke, haha du har nog rätt!
Från passet jag tog idag
fasst... jag är nog snyggare :)
I got it from my mama . moncans.blogg.se
Nej det är du inte :)
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered