Tisdagsöl like whoa (sthlm 30:e septemberi)
Folk har fått öl och lön är gott. Eller så är det tvärtom. Vi kör på söderkällaren? (samma ställe som förra gången,stället vid kvarnen på medis) Vi börjar 20:00. Ses där! (Inlägget ändrat av PenDragon 2008-10-02 08:34:20)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är det 18 gräns?
Vi finns i varje hörn
Låter jävligt lockande!
I live my life one videogame at a time.
20-årsgräns men är nog inte helt omöjligt
Mycket möjligt att jag dyker upp. Det var alldeles för längesen sen senast.
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Klart som fan Ninja det är lockande :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ska vi inte ta Cafét då? Skulla passa klicken bättre!
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
Moderator
2008-09-23 21:59
Fan kör ni på sk? Då kan ni nog nästan räkna in mig faktiskt.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
dimper färbi på en snabbis!
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
CosaNoztra Du kan ta Cafét så tar vi andra Söderkällaren (var nära att skriva Södertälje) :P
kan komma förbi och dricka en cola. inget mer ölande för mig! men jag vill träffas =)
One chapter a day
efter några tisdagsöl så blir man bekant med en del
One chapter a day
Jag jobbar på onsdag så pass på den. Styr till helgen istället!
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
30:e septemberi är datumet alla längtar till
One chapter a day
får nog passa den gång
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
men nästan alla jobbar väl på onsdag?
Ja, men man kan fortfarande offra sig & ta en tisdags öl! :D
Victoria Jag jobbar 07:00 - 20:00 så tidigt i säng och helst utan alkohol i kroppen för mig.
jag börjar 13.45 på onsdag så jag kan va ute hur läääänge jag vill. det jobbiga är att jag jobbar fram till 21 på tisdagskväll =/
One chapter a day
Men efter 21 så börjar ju alla komma i form ; )
ja men det betyder att jag måste åka direkt från jobbet. för jag har 50 min hem och sen tare typ trekvart till medis från mig.. men klart man dyker upp!
One chapter a day
Sweet, hoppas det rullar in mycket folk! : )
Jag är tyvärr upptagen alla helger fram till nyår så vill ni ha lördagsöl så får ni styra det själva =) Cafet är säkert schyst men eftersom detta blev en impulsgrej och jag kan inte ställen i sthlm så får det bli Söderkällaren denna gång. Men det är definitivt något som vi kan diskutera över några öl
Åh! Lätt att jag dyker upp denna gång igen och träffar på alla söta varelser! :) Fast bäst för pimpslap att hon kommer! :O
Delam tange barat
Låter fett! - Om inte min chef förstör allt som vanligt så dyker jag lätt upp!
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
Haha, ni har fallit tillbaka till Söderkällarn alltså? :(
Look with your own eyes - See with your own mind
Gynophosis Hur lyckas man vara uppbokad varje helg fram till nyår? Rachel Du måste lägga upp bilderna från den där lördagsölen!
HÖRDE JAG SKÅL? Nice initiativ Gynophosis , sign me up! Baboso , du är vek!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
pimpslap - aah jag hörde det också! - SKÅL! :D
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
har en massa bilder från förra qwhoa ölen kommer upp senare idag om dte finns intresse
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
pimpslap Vek som en räv!
passar här med.
•pave paradise•
lhabibabi! Nu tar du å morskar upp dig! vi behöver fler gnagare på söder!
kaos , det finns intresse! Holler!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
lhabia exakt, fler gnagare!! Gynophosis P22 Jag va iof sarkastisk :P
Snacka om gnagare EFTER att ni har stöttat laget ikväll, grabbar!
•pave paradise•
Har inte tjackat orkat styra billjetter blir väll till att stå på norra övre som senast :/ men lhabia om du e sugen på att ta en öl innan matchen så skicka ett pm innan 17
PhatSniper: Jag kör Övre idag, har foton att ta som några amerikaner vill ha. Hade varit kul att träffa några liksinnade innan match men jag måste leverera reklamkort till skivbutiker hela dagen, har närmare 10000 sådana liggandes här hemma...
•pave paradise•
Låter intressant :) SK är 100 gånger softare än nivå22!
my name is xelly smelly
Jaaaaaaa! Äntligen!!! Jag kommer om jag inte behöver jobba kväll på tisdag för då kan jag inte vara i stan förrän typ elva =(
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
Jag vägrar att komma. Ställer inte upp på sånt här trams.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
CANDIDE ÄR DU I STAN?! Klart du ska komma hallå hallå hallå!
pimpslap. ICKE! Jag är inte i stan. Jag antar att jag droppat förbi om jag varit det. Kanske.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
candide haha du vill bara att folk ska böna och be dig att komma, så är du inte ens i stan!
my name is xelly smelly
candide , bah, bajstrasa är vad du är!
Ha! Ingen fest utan candide. Jag har gästat ett sånt här spektakel och det slutade inte till min fördel. Dessutom är jag på tok för gammal för sånt här. Men jag ska försöka vara ungdomlig nästa tisdag jag befinner mig i Estocolmo, det kan dröja dock.
candide haha jag kände att din kväll skulle sluta illa när du började mobba den där gamla gubben, "du är så jävla snygg" och massa annat sa du med en sarkastisk ton!
my name is xelly smelly
Jag är ölsugen idag men alla är så tråkiga. Nån här som vill köra ikväll?
Vadå, existerar det folk på riktigt som har pengar kvar dagen innan löning? :I