Otrogen varför..?
Varför är man otrogen? Jag har faktsikt aldrig varit det. Men jag har vart tillsammans med folk som varit det. tex min nuvarande sambo, Han är alltid otrogen emot mig när han är ute och festar ;/ Och jag tar tillbaka honom hela tiden. Dels för att han är pappa till mitt barn & för att jag älskar honom så fruktansvärt mycket! Han säger hela tiden att han ska "ändra" på sig, men han har inte gjort det under dessa år. Han kanske helt enkelt tror att det är okej eftersom jag tar honom tillbaka hela tiden. Men han kan inte älska mig om han är otrogen.. Eller?? Det värsta han har gjort är när han tog HEM en tjej och låg och hade sex med henne i våran säng medans han hade våran dotter som är på 1½ år.. Jag hade sagt att jag inte skulle hem den kvällen. Men jag kom hem endå för att jag inte hade lust att gå ut längre. Jag vet inte vad jag ska göra, eller någonting. någon som kan hjälpa mig? jag vill verkligen inte mista honom, men har jag egentligen något val..?
Du verkar ju vara helt ute och cykla! Dumpa svinet!
gah.. vilket as till kille du har förresten.
hehe stackare. Du vet nog själv vad du borde göra du behöver inte fråga här...eller måste du verkligen ha det svart på vitt? Jag menar alternativen är ändå rätt få om man ska vara ärlig! Jag menar ni måste ju inte bli ovänner för livet om ni nu har barn tillsammans kanske inte bästa idén att vara med någon som konstant är otrogen dock.
Jag skulle dumpat honom, otrogen en gång, då är man det en gång för mycket! Har du ens tillit till honom? Utan tillit finns det ju inte mycket du kan inte lita på honom alls! Hur ska du leva med honom? Springa efter honom hela tiden? låsa in honom? :o Dumpa idiot jäveln ffs! Grabben har ju absolut inte lekt av sig om man säger så. det märks ju! Orka otrogna jävla apor när det finns så mycket bättre personer.
Hockey Färjestad <3
Var en bra förebild för din dotter och skicka honom. Låt henne inte se att det rätta är att förlåta och stå ut. Det är en kvinnobild som funnits i årtusenden: en kvinna måste göra allt för att hålla ihop familjen, bita ihop tänderna, vara stark. Bullshit, en kvinna måste hålla sina principer, du tycker inte att det är rätt att vara otrogen, be honom dra. DITT hem är heligt, DIN säng är helig. Om folk inte respekterar det kan han sticka och hellst ta balkongvägen, om det så är din man, om det så är gud fader i egen hög person
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
skcika ut honom.. man kan göra misstag, men det där är beteende
Folk är otrogna antingen för att dom är idioter eller för att dom tar kärleken förgivet. I detta fallet verkar han veta att du tar tillbaks honom o känner då att han inte har något o förlora på att vara otrogen. Jusrt för att han tar din kärlek förgivet. Gör slut med honom.. om så bara för några dagar så han vaknar upp o förstår allvaret.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pissa, pissa, pissa, pissa på honom (ordagrant, när han ligger och sover). Det gjorde jag iaf på ett gammalt ex.
HELSINGBORGS IF!
Jag tycker inte ens synd om dig. Klart som fan han gör samma sak om och om igen om du inte säger ifrån, det fattar du väl själv. Förstår mig inte på människor som dig. Varför plåga sig själv så över en man som inte ens har respekt nog att hålla kuken innanför byxan?
Producent
2008-10-01 18:04
Nice nick. dumpa honom dirr.
Lej en brud som han är otrogen med och låt henne bita av honom kuken. Det skulle vara så jävla rättvist!
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Producent
2008-10-01 18:19
Lillfrida varför skulle det vara rättvist? :s
till att börja med vill jag påpeka att jag inte tror att den här tråden är på riktigt. men om den nu mot förmodan är det så undrar jag varför du inte frågar dig själv varför du envisas med att förlåta honom? och att du älskar honom förstår jag, men utan att känna dig särskilt bra, så låter du ändå väldigt självdestruktiv. och det är det du måste ta itu med till att börja med för gör du det kommer du inte låta någon behandla dig som din kille gjort och gör. och givetvis borde väl han av samma anledning fråga sig varför han är så pass självdestruktiv att han inte har vett att vårda relationen till sitt barns mamma.
Jag har alltid trott stenhårt på teorin att barn är lyckliga om deras föräldrar är lyckliga. Lyckliga tillsammans, eller lyckliga på var sitt håll, olyckliga föräldrar tenderar att omedvetet låta det gå ut över barnen. Är du lycklig med honom? Känner du att det faktiskt är okej att han ligger med andra? Varför ligger inte du med andra? Känns det fel? Varför är det då rätt att han gör så mot dig, om du aldrig skulle få för dig att göra det mot honom? Man ska behandla andra, så som man vill bli behandlad själv. Men man ska inte heller låta sig bli behandlad, så som man aldrig skulle behandla andra.
DUMPA SVINET! Tänk på din dotter . Du kan väl inte må så bra av detta tänk då på hur din dotter känner sig för hon känner juh av att inte du mår bra. Det finns bättre killar där ute som förtjänar de chanser du har gett din kille. Ta hans grejer och kasta ut dom och be han dra åt helvetet! Han är inte ens värd att spotta på så jag förstår inte hur du kan ta tillbaka honom hela tiden. Jag tror inte ens att du älskar honom utan du är bara rädd för att vara ensam!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är det här verkligen något du behöver fråga folk om? svaret ter sig ganska självklart.
Han bara trampa ner dig.. Det är bara du som förloroar på att vara tillsammans med honom. Dumpa honom.. Once a cheater, always a cheater....?
Jag har ingen personlighet
Det här är för bra, låt honom va otrogen. Känner du att du inte vill förlora honom och inte är mer värd än så här så ska du hålla dig till nån som ens pallar med dig. Va glad att han kommer tillbaka!
CasOne
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
Producent
2008-10-02 16:30
var otrogen mot honom och låt han se hur det känns? eller så dumpar du honom bara och låt han se hur det känns istället.. i övrigt tror jag mycket otrohet beror på att man vill ha ett mer spännande liv, och förmodligen är inte relationen han är i tillräckligt spännande och hans känslor för dig verkar ha svalnat av en hel jäkla del verkar det som
Att vara otrogen tillbaka visar bara att man är lika efterbliven
Att vara otrogen tillbaka visar bara att man är lika efterbliven Wörd!!(Whoa kickers)
Men dumpa honom, och ge ditt barn din kärlek för ge den till någon som spottar på den!
Jag har ingen personlighet
Felet ligger ju hos dig lika mycket, visst det är han som är svinet men så länge han inte har någon hållhake på dig eller att du pånågot sätt känner dig hotad och inte vågar lämna honom så är det ju bara att dra om du fortfarande älskar en sån tönt efter att han upprepade gånger varit otrogen så kanske terapi kan vara något för dig som skrivet ovan, tänk på din dotter. Inget barn kommer ur en sån uppväxt utan bestående men. förutsatt att du sätter din dotters liv och lycka framför ett cp-skadat förhållande som dessutom skadar henne så är ju svaret på vad du bör göra inte alltför svår. pallar du inte så som sagt, sök hjälp
Mabuhay!
Han säger hela tiden att han ska "ändra" på sig, men han har inte gjort det under dessa år. Han kanske helt enkelt tror att det är okej eftersom jag tar honom tillbaka hela tiden. kompis, du blir bara behandlad såsom du tillåter folk att behandla dig. f.ö. vet jag inte varför du inte slänger ut kålet. dags att stärka din självkänsla och vara en bra förebild för din dotter.
We call them winerbrods.
det måste vara väldigt anständigt att vara tillsammans med någon man inte kan lita på
Vila I Frid Tony Snow
Stå på dig kvinna.
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
snubben got game
Producent
2008-10-03 00:26
lol kom på 2 till orsaker till varför folk är otrogna: * för att förbjuden frukt smakar bäst * för att gräset är grönare på andra sidan inte för att jag uppmuntrar till otrohet eller tycker det är bra, bara förklarar vad som kan vara lockande med det ur ren psykologisk vinkel
Du får väl fan skylla dig själv som står kvar gång efter gång. Och hur kan DU älska någon som beter sig som ett svin? Samla ihop din självkänsla och släng ut fanskapet. Att ni har barn ihop är ingen ursäkt, snarare en motivationsfaktor som ännu mindre borde få dig att tolerera ett sådant skräp till karl. Jag blir förbannad på killen ifråga men jag kan tyvärr inte känna medlidande med dig som står kvar som ett fån efter varje gång han ränner efter andra tjejer.
Breakare
2008-10-03 01:05
sorry men måste säga det, du e fan inte klok, han ligger med en chica när ungen är där och allt....jaja alla är svaga men stå på dig kvinna!
HERB, bust a cap in yo ass
jag har en svaghet för honom, som jag inte har för någon. det är därför jag är kvar. inget jag är stolt för. Men snart är det nog. och jag vill inte ta det här ifrån honom längre..
Vadå snart är det nog?!? Nog skulle det ha varit då du fick veta att han knullade med en annan brud! Hur kan du ens tillåta dig själv och din dotter att leva så här?????? Som jag sa tidigare du är INTE kär i honom du är bara rädd att vara ensam! Du tror bara att du är kär . men tänk efter noga så ska du se att det inte stämmer. Jag har haft kompisar i samma sits som dig (fast det har inte haft barn) och när det har dumpat svinen så har det sen insett att kärleken för svinen dog ut för länge sen den enda anledningen de stannade kvar var för att det var rädda att vara ensamma. Jag hoppas att du kastar ut honom och slutar förnedra dig själv på det här sättet.
Vilken svag människa du är som låter dig bli utnyttjad på så sätt. Tycker du inte det är okej att han är otrogen, lämna honom annars knip igen och finn dig i situationen och börja knulla runt själv och låt honom få reda på det.
dumpa svinet på direkten
SKU - SKU - SKULASON!
"Snart är det nog" hahah du är GULD! Får jag chans på dig sen?
CasOne
D U M P A Du vet svaret själv, att vara otrogen är inte något man skall acceptera. Men eftersom han verkar vilja vara med andra och du verkar älska honom och ej vill lämna honom, så kanske du skall dra upp förslaget -Öppet förhållande- men då skall ju även du få lite action på annat håll... Men jag tycker du skall dumpa honom för han låter som en grottmänniska i mina ögon. Och du måste börja sätta din dotter i första rummet. (ej honom och ej dig själv... din dotter) och vad tror du är bäst för henne? (precis, dumpa!)
Att vara otrogen is teh shit, and the urin för den delen!
Highfive anyone, anyone?
ja.. man är väl kåt typ
RATED R!
Varför man är otrogen? - Man bryr sig inte om den andra - Man tar den andra förgivet - Förbjuden frukt.. - Man tror att man är kär (tills man träffar nån vars känslor man inte skulle leka med) ..... Dumpa för sjutton, finns ingen anledning att vara i ett sånt förhållande.
"..No more speed I'm almost there! "<br>
Som någon sa otroheten verkar vara ett beteende Att försätta sig i offerrollen kan ju också vara ett betende. Varför är man otrogen? varför är man tillsammans med någon som är otrogen. Vad är trohet om blott en illusion. --------------------- Knulla runt lite du med
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella, Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
Tror du vet vad du ska göra, men behöver höra det: Dumpa svinet.
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Du verkar lika efterbliven som han ju.. Tänk på din dotter, snälla..
Antingen står du på dig och dumpar honom, förklarar att han sumpat sin sista chans för längesedan egentligen, det finns ingen återvändo och det här är över. När du kommit över honom osv kommer du känna dig mycket bättre, starkare osv. Må bra! Annars stannar du hos honom, kanske drar på dig någon könssjukdom, kommer hem när han knullar med andra osv. Din dotter kommer bli något emotionellt freak och må dåligt hela sitt liv. Det gäller bara att du står på dig nu, det är sjukt svårt, men du kommer vinna på det i längden. Du vill säkert bara inte vara en mamma som bor ensam och har barnet varannan vecka. Umgås med vänner och gå sedan vidare när du känner dig redo. Om du frigör dig nu kommer du vara sjukt mkt lyckligare om redan ett halvår.
Producent
2008-10-06 13:45
man undrar nästan om tråden var seriös från början
DUMPA SNUBBEN DU FÖRTJÄNAR NÅN BÄTTRE !
frågan är egentligen vem jag blir mest irriterad på.. skitstöveln som inte tar sitt ansvar som pappa och man och är otrogen mot dig eller du som tar tillbaka honom hela tiden. Du kan säkert få 100 gånger bättre men du får nästan skylla dig själv om du tar tillbaka samma jävla träskalle varje gång. Kasta han, finns mer fiskar i sjön
En gång är ingen gång så vad är noll plus noll plus noll...
jag förstår inte hur man kan påstå sig älska någon, som är otrogen hela tiden. vad finns det att älska? det gulliga han gör mot dig gör han säkert mot alla andra. så jag förstår inte?... tror det handlar om att du kanske mer är beroende av att ha honom till hands, och mkt pga erat barn å det är förståeligt, men ställ dig frågan, varför ska nån få dig att må dåligt? vem har rätt till det? bara du som kan bestämma det, men svaret är enkelt. ingen ska kunna göra det. ingen.