I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2008-10-19 02:06

Alanya

Ja min farmor och min lilla kusin skulle åka dit och ringde och frågade om jag ville följa med gratis med allt betalt, så why not. Jag har aldrig åkt charter och åker aldrig till ställen jag inte vet att det är något specifikt jag vill se och uppleva men det kan vara skönt att komma bort och få se solen så återigen, why not.

Eftersom halva Sverige verkar ha varit i Alanya och säkerligen flera här på whoa tänkte jag bara kolla om det finns något intressant att göra eller se där eller är det bara turistskräp? Jag vill gärna se fin arkitektur och byggnader(gärna med någon intressant historia bakom), äta och dricka gott. Kan tänka mig att kanske ta någon båt ut någonstans och dyka eller något sånt. Så hit me, vad får jag inte missa, vad finns det att göra för att fördriva en vecka nere i charterträsket? Är tacksam för alla tips, allt från små kaféer till och resturanger till utflyktsmål eller annat. Skippa nattklubbar och barer för där lär jag inte hamna med mitt resesällskap iaf.

SHOW Stockholm | www.showstockholm.com