Äckliga grannar
Jag hör knulljud från mina grannar hela jävla tiden och håller på att bli galen. Vad ska jag göra? Det jobbiga är att det bara är två lägenheter i trapphuset, dom bor i ena och min familj i det andra. Så det är lite svårt att dra ihop några och sedan klaga, eller att lämna en "anonym" lapp. Dom är jävligt störiga i allmänhet och vi har redan sagt till dom flera gånger, men då var det om att dom spelar jättehög musik hela nätterna, har fester till fem på morgonen varje helg osv. Det rör sig om ett par i 40-års åldern. I natt så vaknade jag vid tre tiden av av dom knullade. Men lyckades somna om. Sen vaknade jag vid tio av samma sak. Sen vid ett-tiden idag var det knull knull knull. Och även nu. Det är så oerhört kränkande.
"Help the grown folks, they need more help than the children do"
Det är så oerhört kränkande. -haha va?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahahaha...... :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lägg ner något skrämmande i brevlådan,,
Gå dit och fråga om du får vara med på ett hörn!
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
sexualmoralister. Ush
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Innan du gnäller pröva att det knackar på dörren och det står en 5 årig flicka som säger; Han ska döda mamma. Där har du något att klaga över
Ja gud vad äckligt, folk som har sex borde ju bara skjutas ihjäl, fyfan. Det du kan göra är ju att klaga hos bostadsvärden på att dom lever om på nätterna, behöver ju inte säga att det är just knulljud.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Jag har inget emot att dom har sex, men jag har bott här i mer än halva mitt liv och har aldrig blivit störd av någons knulljud innan. Det här är fan det värsta jag har varit med om, det är som att ha på en tysk hårdporrfilm i bakgrunden hela tiden. Det har bott massa människor här innan, och ingen har låtit på det här viset. Jag har pratat med vår hyresvärd och han säger att jag ska ringa störningsjouren.
haha störningsjouren för att någon knullar!
nej för att dom kanske låter som as och väcker folk mitt i natten! ..snille
No cake for the impurity!
förstår inte riktigt vad du vill ha hjälp med, är det så störigt så finns det väl bara 2 saker att göra. ring bögjouren eller säg åt dom själv
www.myspace.com/dressyourself www.myspace.com/chessurect
jag hörde när min granne tappade sin dildo i golvet. en duns och något ligger och vibrerar på golvet, sedan följt av lite stön och det omisskänliga ljudet från en knarrande säng. Det känns inte bra att veta i detalj hur hon gör, too much information.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
ja tycker de e gött..brukar ligga o lyssna på det....
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Hoppas jag har sånt sexliv vid fyrtio.
Namnam grannar ju
Alternativ till hur man går tillväga för att inte bli störd samt inte låta som en gnällig 75-åring (no offence): - Skaffa en stereo - Knull knull knulla tillbaks. - Flytta till en lägenhet med väggar som inte är av papp. Jag vet jag vet, det låter helt absurt. Värt att tänka på ändå tycker jag. Aldrig fattat hur folk kan höra vad grannarna gör, det har jag aldrig gjort förutom när någon tappar en TV i golvet eller liknande. Och inte ens då hör jag det särskilt mycket.
•pave paradise•
endera förstår dom inte att dom lever om, vilket är enkelt löst genom att säga ifrån. du kan inte komma och hävda att du är kränkt om du inte gjort dom uppmärksamma på hur dom kränkt dig. jag tror dom passar på på nätterna för att dom tror att alla ligger och sover och ingen kommer höra. eller så tänder dom på tanken av alla grannar irriterar sig som fan på deras stånkande och då kommer det inte hjälpa vad ni än gör.
Jag håller med någon där uppe, har jag ett sånt grymt sexliv när jag är 40 så ska jag vara tacksam :) Sätt en lapp i trappuppgången, bara en liten "Hej grannar. Jag tänkte bara påminna om att väggarna är tunna..." Då fattar dom nog själva.
Eller så skriver du: Jag hörde att ni hade det skönt inatt IGEN Mvh grannen som ligger och lyssnar.... :D
hade bara blivit glad om jag kunnat få onanera till mina knullande grannar! feeeeet!
b0b0b0b0
Pics på grannarna pls.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Så det är lite svårt att dra ihop några och sedan klaga, eller att lämna en "anonym" lapp. Haha shit vad feg du verkar. Pinsamt att sitta & whina över en situation som du inte ens försökt att åtgärda. Som flera skrivit, droppa en lapp i deras brevlåda eller ring på dörren, hjälper inte det, ja DÅ kan du börja gnälla & ha dig.
Till skillnad från dig så verkar dina grannar iallafall stå för vad de gör/känner, lol.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Men ring störningsjouren? Har du gjort det? Nej det har du inte, så gör det då. Och ni som tror att man slutar ha sex vid 40, hur tänker ni. äh
Spela in dom någon natt, sen spelar du upp det svinhögt när du är ensam hemma så att dom får höra hur dom låter.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Tråden rensad! Håll allt skitsnack som inte har med diskussionen att göra till gästböcker eller meddelanden. / Frozen
jävlas tillbaka med dom då så dom fattar, typ dunka i väggen (så det låter som att nån knullar), knarra med sängen, stöna högt som fan och fult ( när du hör att dom gör det), slå på porr på hög volym osv. jag skulle tycka det var kul iaf. har aldrig haft nå roliga grannar, mina märks inte ens.
AayFukYuuuu :@
jävlas tillbaka med dom då så dom fattar, typ dunka i väggen (så det låter som att nån knullar), knarra med sängen, stöna högt som fan och fult ( när du hör att dom gör det), slå på porr på hög volym osv. jag skulle tycka det var kul iaf. har aldrig haft nå roliga grannar, mina märks inte ens Du måste ha missat biten där trådskaparen nämner att hon bor tillsammans med sin familj.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
släng ner en burk surströmming i brevinkastet, dom lär ju inte kunna knulla i den lukten.. så skriver du en lapp "FRÅN NÅGON ANNAN ÄN DIN GRANNE"
marvingaye , det är väl orelevant. skulle inte hindra mej.
AayFukYuuuu :@
ChewwY_ Det är relevant eftersom det du beskriver skulle förmodligen skapa mer nattligt oväsen för TS familj än de högljudda grannarna :)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Finns bara ett ord: knulläckel! Ring polisen.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
Jag har källor på diverse forum att det finns en brud som delar ut anonyma avsugningar i sin mörka hall, samt att det är en möjlighet att det är en kille förklädd till brud, grejen är att det är i mitt hus och i lägenheten bor endast en jäkligt skum kille och jag kan säga att han va skum innan jag fick höra om "Sugtjejen".
Och för att hålla mig till ämnet så kan jag säga att det är fullt naturligt och nödvändigt att knulla, så mitt tips är, sätt på TV'n och stå ut eller gå med i pingstkyrkan och flytta till landet för det är nämligen så att de flesta människor knullar, säkert till och med pingstfolk.
haha jag är nog en äcklig granne!
http://www.earforcefm.blogspot.com
Producent
2008-10-28 00:14
ring dom och be dom snällt att dämpa sig lite på kvällen du behöver ju inte nämna vad det är för ljud, men det kommer nog de kanske förstå och bli lite generade så de dämpar sig ändå
Men snälle lille vän... Kul att knulla ljudlöst, måste vara lite som en konsert utan musik, endast skrattretande. Ska man bo bland folk får man fan tåla dem också eller så kan man dra ut i skogen och utnyttja allemansrätten. Eller bara skaffa öronproppar för guds kära skull
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Men alltså, jag tror inte ni förstår. Det här rör sig inte om vanliga knulljud. Vi snackar grisslakt. Ibland låter det som att hon blir misshandlad, men så slutar hon med ett ho-ho-ho-hoooooooo-ja-ja-ja-ja-JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Och inte i en kvart, inte i en halvtimma, jag vet inte vad dom går på... dom håller på i två tre timmar varje gång. På helgerna knullar dom kanske sju åtta gånger. Det är inget som går att kamouflera med musik eller TV:n. Jag vill inte vara en jobbig granne och ringa störningsjouren. Hade hellre velat lösa det med dom själva.
Verkar som att det alltså lär finns många tjejer och killar som avundas detta par, med andra ord.
•pave paradise•
å ena sidan : dina grannar knullar som djur och stör som fan. å andra sidan: du vill inte vara en jobbig granne och ringa störningsjouren. nähe. så då är det kanske inte så jävla jobbigt då när det kommer till kritan?
Skämt åsido. Är väggarna verkligen så tunna? Gå och snacka med dem. Eller så hittar du ett barn du kan muta med glass för att säga "Varför slaktar ni grisar i lägenheten?" nästa gång ni ser de ute.
•pave paradise•
medoria, Jag vill inte ha det på mitt samvete om dom blir vräkta, det skulle kännas jävligt ruttet. Hyresvärden har sagt att jag ska ringa till störningsjouren när dom stör, och att dom sedan blir utkickade. Jag vet inte hur sånt funkar eftersom jag aldrig varit i kontakt med störningsjouren. Vi har en privat hyresvärd för övrigt.
S: ja och då får du ju skylla dig själv. värsta som finns är folk som gnäller och inget går åt saken.
lhabia, Vi bor i ett trähus, landshövdingshus. Och det värsta av allt är att dom bor nedanför oss, alltså borde vi inte höra nånting från dom egentligen.. Jag funderar starkt på att prata med kvinnan, och säga något i stil med att det är lyhört, och att man hör allt, å då menar jag verkligen a l l t.
Neeej. Anlita en liten unge! Det är tusen gånger mer generande att höra något sånt från en unge, speciellt när ungen inte ens säger något om sex egentligen! :(
•pave paradise•
hahahaha .... fyfan ... hahahhahaha
be the change
S Du vill få slut på ljudet men vill inte sätta upp en lapp eller ringa störningsjouren... Går inte riktigt ihop. F.ö blir man inte utslängd ur din lägenhet för att störningsjouren varit där en gång, sålänge dom betalar hyran och är skötsamma i övrigt behöver du inte oroa dig för att vara den som "kickar ut dom". Det mest ärliga och i min mening bästa är ju som du säger att prata med dom. Förklara bara lite att verkligen allt hörs, gå inte in specifikt på knullljuden.
tjackisar till grannar....
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
dra på en porrfilm på hög volym, känns som det roligaste
stigili dang dang didan
Producent
2008-10-28 16:18
seklets tråd :D no doubt, trodde jag skulle få mötas av en tråd där grannarna var satanister och typ hade döda djur på balkongen osv, men icke... dom här grannarna har sex :| aldrig någon darkwing duck till hands när man behöver.
jag tycker du ska fråga grannen om lite bra sextips, verkar vara en riktig hingst det där :)
http://duckdown82.tumblr.com/