I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sjukligt svartsjuk...

Övrigt - Blandat

   

2008-11-25 16:40

Sjukligt svartsjuk...

Jag har en jättefin tjej och allt är sjukt bra mellan oss. Förutom min svartsjuka..

Jag fattar inte varför jag är så jävla svartsjuk, hon har aldrig gett mig en anledning till att vara det. Jag kan tom bli svartsjuk när hon är med sina tjej kompisar (!!!???) Det har gått så långt att jag skäms för mig själv. Nu för tiden pratar jag aldrig om hur jag känner osv när det gäller svartsjukan och det resulterar i att jag håller inne allt tills jag blir så irriterad att jag nästan spricker, och oftast kommer allt ut på fyllan.. Ett väldigt dåligt mönster som måste brytas!

Är jag verkligen så sjukt (omedvetet) osäker på mig själv? Känner mig som en väldigt stark person med väldigt många bra sidor osv!

Skulle gärna vilja ha tips från folk på bägge sidorna svartsjukan, hur löste ni/du problemet?

Någon bra psykolog i gbg som skulle kunna rekommenderas? Vill verkligen ta itu med detta problemet!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.