I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Att glömma någon som man har älskat?

Övrigt - Blandat

   

2008-12-02 22:20

Att glömma någon som man har älskat?

Tjena whoa folket!
Här kommer en sån där typiskt kärlekstråd men kan behöva några råd.
Till att börja med så vill jag berätta hur allt har gått till i stora drag.
Jag och min flickvän hade varit tillsammans i 1 år och några veckor då vi för ca två veckor sedan gjorde slut då jag fick reda på att hon har varit otrogen mot mig genom msn.
Hon och en kille (han är två år äldre än oss, född 87) har skrivit till henne att han vill sätta på henne osv och hon har såklart svarat tillbaka med lika sorts ord så att säga.
Min flickvän skrev även att hon tyckte det var synd att hon var i ett förhållande med mig för hon ville ju såklart uppleva sakerna som dom skrev till varandra osv så när jag läste allt det där blev jag så sårad så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.

Jag gjorde slut men sa sedan att jag kunde förlåta henne om jag visste att jag kunde lita på henne men då sa hon att hon trodde det men tyckte även det var bäst att vi gjorde slut, (menade typ att hon inte vill vara tillsammans med mig längre).
Det värsta är att jag tycker om henne fortfarande även fast det hon har gjort.
Anyway så har hon en sk blogg som hon skriver i om vad som händer i sitt liv m.m. och läste den nyss där jag fick reda på hon har träffat denna snubbe igår kväll, allt gick jättebra och hon verkar kär.
Så nu mår jag jättedåligt, har ingen tjej på g och känner mig så ensam så jag vill spy!
Har blockat henne på msn bara för att jag vill undvika henne så mycket som möjligt, vill också sluta läsa hennes blogg men det går fan inte! :S
Under dom här två veckorna har jag inte fått nått sms om hur jag mår osv så hon total dissar mig och verkar inte bry sig om mig överhuvudtaget.

Nu till några frågor som jag hoppas några seriösa läsare samt dom som kanske har fått hjärtat krossat nån gång i sina liv och som sedan har gått vidare kan svara på dom här;

-Hur går man vidare i sitt liv när man förlorat sin första kärlek?
-Vad ska man göra så man slipper tänka på henne hela tiden? Man vill ju inte bara sitta hemma och uggla och tycka synd om sig själv liksom.
-Hur ska jag reagera om jag ser dom två tillsammans på stan eller varför inte krogen och stå och vrålhångla med varandra? är ju inte så att jag vill gå lös och försöka svinga efter honom.
Det är väl mina frågor just nu, annars är det fritt att fråga och ge andra tips!


/fronh med brustet hjärta

Live Hard, Die Young