I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Läkare och tystnadsplikt? (knas?)

Övrigt - Blandat

   

2008-12-03 02:54

Läkare och tystnadsplikt? (knas?)

Har festat en hel del den senaste tiden och bara varit allmänt ohälsosam! till slut sa kroppen ifrån och mitt hjärta började slå konstigt och jag fick åka in till akuten i förrgår och jag kom hem idag. Läkarna frågade om jag hade några sjukdomar eller om jag hade tagit några droger vilket jag nekade till. efter massa prover osv så sa läkarna att jag inte hade några hjärtfel alls utan att jag va helt frisk, dock vet jag att jag har spår av brajj och ladd i mitt blod och när läkaren skulle skriva ut mig och låta mig gå så sa han "ta hand om dig och sluta misshandla din kropp" och jag fick en låång och arg blick imot mig, (han sa ingenting eftersom dom har tystnadsplikt och mig mamma va med) självklart har dom hittat spåren av drogerna jag har i mitt blod, och nu undrar jag ifall de registreras på något sett och vad är isf konsekvenserna?

ARSENAL!
DJURGÅRDEN!